به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و فعالیت های همکاران در خدمت رسانی و ارائه خدمات گسترده، به موقع و بهینه به مشتریان با توجه به تثبیت و تداوم شرایط خاص جوی و اقلیمی هوا و روزهای سرد سال در استان تهران، بر لزوم و اهمیت ترویج و معرفی خدمات غیرحضوری این بانک به مشتریان اشاره کرد.
وی ضمن بازدید از بخش های مختلف این شعبه، از نزدیک در جریان فعالیت ها قرار گرفت و در ادامه با ارائه رهنمودهای لازم بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان و توجه به نیازهای آن ها در روزهای آخر سال تاکید کرد.
سرپرست بانک ملی ایران در ادامه این بازدید از دسترسی آسان و امکان بیمه شدن صندوق های اجاره ای بانک ملی ایران خبر داد و بازسازی و نوسازی شعبه در راستای مشتری مداری، توجه به نیاز مشتریان، معرفی و گسترش خدمات الکترونیک و تقویت فعالیت های بازاریابی را از جمله اولویتهای اجرایی این شعبه عنوان کرد.
گفتنی است، در این بازدید، کارکنان شعبه پیشنهادهای خود در راستای گسترش و توسعه خدمات به مشتریان را با دکتر نجارزاده در میان گذاشتند و به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.