• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

بازدید از جانبازان آسایشگاه شهید مطهری توسط جمعی از کارکنان فولاد مبارکه

  • کد خبر : 30893
  • 06 آذر 1400 - 9:52
بازدید از جانبازان آسایشگاه شهید مطهری توسط جمعی از کارکنان فولاد مبارکه

جمعی از کارکنان شرکت فولاد مبارکه در روز پنجشنبه ۴ آذرماه و در آستانه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان حضرت امام خمینی رحمته الله علیه، با حضور در مرکز فرهنگی توان‌بخشی جانبازان شهید مطهری اصفهان از جانبازان حاضر در این آسایشگاه دیدار و با اهدای شاخه‌های گل به تکریم ایشان پرداختند.

در این بازدید که با حضور معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی، مدیر روابط عمومی و فرمانده بسیج حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان شرکت فولاد مبارکه و تنی چند از مدیران، رؤسا و کارکنان بخش‌های مختلف این شرکت با همراهی معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شد، خاطرات دفاع مقدس و صحبت‌های جانبازان سرافراز از زبان ایشان برای حاضران گفته شد و در فضایی بسیار صمیمی و معنوی یاد و خاطره رشادت‌های شهدا و رزمندگان ایثارگر دفاع مقدس برای آن‌ها بازگو گردید.
کارکنان شرکت‌کننده در این بازدید که به نمایندگی از کارگران پرشمار شرکت فولاد مبارکه حضور پیدا کرده بودند، در مواجهه با هرکدام از جانبازان سرافراز بر عظمت و بزرگی کار رزمندگان دفاع مقدس و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس تأکید کردند و صبر همراه با صلابت جانبازان عزیز را نشانه قدرت معنوی و باور عمیق ایشان به آرمان‌های انقلاب اسلامی دانستند.
در این دیدار همچنین برخی از جانبازان از تلاش‌ها و فعالیت‌های کارکنان شرکت فولاد مبارکه به نیکی یاد کردند و خدمات این شرکت در عرصه صنعت کشور را امری مقدس و ضروری برشمردند و ابراز داشتند: جهاد امروز فرزندان این مرزوبوم حرکت در مسیر کسب موفقیت‌های اقتصادی و صنعتی است.
سرهنگ اکبری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان در بخشی از این دیدار، در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد ابراز داشت: هرسال در هفته بسیج، این حوزه به‌اتفاق شورای حوزه بسیج و فرماندهان پایگاه‌های بسیج به آسایشگاه جانبازان مطهری می‌آمدند و از توصیه‌های این مقربین خدا استفاده می‌کردند، ولی متأسفانه به علت ویروس کرونا و حفظ سلامت جانبازان، دو سال از این نعمت بی‌بهره بودیم و این توفیق از ما صلب شده بود که به لطف خدا این مهم امسال محقق شد و قوت قلبی برای ادامه راه گردید.
اکبری با بیان اینکه باید از صحبت‌های این بزرگان درس گرفت و رهنمودهای آنان را چراغ راه خود قرار داد تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به سرمقصد منظور برسانیم تأکید کرد: باید در راستای بیانات رهبرعظیمالشأن انقلاب که در خصوص گام پنجم انقلاب، خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی قدم‌های محکم و استواری برداریم.
وی در ادامه افزود: به توصیه این مجاهدان باید گوش‌به‌فرمان ولایت‌فقیه باشیم و در دفاع از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ممارست و تلاش کنیم.
فرمانده حوزه شهید موحدیان فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به روحیه جهادی و انقلابی جانبازان هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: درسی که از جانبازان آموختیم این است که وظیفه هیچ‌وقت از ما ساقط نمی‌شود و در هر لحظه باید وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=30893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.