• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

بارگیری کنسانتره در مجتمع معدنی چادرملو از مرز ۱۱ میلیون تن گذشت

  • کد خبر : 10830
  • 22 اسفند 1399 - 19:57
بارگیری کنسانتره در مجتمع معدنی چادرملو از مرز ۱۱ میلیون تن گذشت

مهندس حمید جهانی با اعلام این خبر گفت: به حول و قوه الهی در سالجاری شاهد جهشی عظیم در حوزه بارگیری و حمل کنسانتره در مجتمع معدنی چادرملو بودیم ، این موفقیت در پی افزایش تولید با تلاش همکاران و مدیریت های مرتبط با حوزه حمل و نقل ریلی و جاده ای و با حمایت […]

مهندس حمید جهانی با اعلام این خبر گفت: به حول و قوه الهی در سالجاری شاهد جهشی عظیم در حوزه بارگیری و حمل کنسانتره در مجتمع معدنی چادرملو بودیم ، این موفقیت در پی افزایش تولید با تلاش همکاران و مدیریت های مرتبط با حوزه حمل و نقل ریلی و جاده ای و با حمایت های همیشگی مدیرعامل محترم شرکت بدست آمده است. و خوشبختانه توانستیم به اکثر تعهدات خود در زمینه بارگیری و ارسال کنسانتره به شرکت های بزرگ فولادساز کشور عمل نماییم.
مدیر مجتمع معدنی چادرملو افزود: در حال حاضر بیش از  ۱۱ میلیون تن محصول کنسانتره به مقاصد مختلف حمل گردیده که نسبت به سال گذشته بالغ بر ۲۰/۱۶ درصد رشد داشته است.
وی افزود: بارگیری و حمل ۱/۹۳۹/۴۹۵ تن کنسانتره از طریق حمل و نقل جاده ای و بارگیری و حمل ۹/۰۶۷/۶۸۷ تن کنسانتره از طریق حمل و نقل ریلی از دستاوردهای مهمی است که در حوزه حمل و نقل در سال ۹۹ کسب کرده ایم.
مهندس جهانی در ادامه با بیان اینکه همه توان شرکت های حمل و نقل را بکار گرفته ایم تا با نهایت ظرفیت تعهدات خود را به انجام برسانیم ، از همکاری و تلاش کلیه مدیران و پیمانکاران مرتبط که در این زمینه نقش مهمی را ایفا نموده اند تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=10830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.