• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

ایجاد اشتغال؛ یکی از اهداف توسعه بیمه‌های زندگی بیمه تعاون

  • کد خبر : 10668
  • 22 اسفند 1399 - 18:56
ایجاد اشتغال؛ یکی از اهداف توسعه بیمه‌های زندگی بیمه تعاون

در نخستین همایش تخصصی بیمه‌های عمر و زندگی بیمه تعاون در استان همدان، مدیر شعبه این استان از ایجاد اشتغال به عنوان مهم ترین هدف توسعه بیمه‌های زندگی سخن گفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روزنامه همدان‌پیام، کیانوش بیات‌نژاد، مدیر شعبه بیمه تعاون در استان همدان در نخستین همایش تخصصی بیمه های عمر و زندگی این شرکت در استان همدان مطرح کرد: به‌رغم تولید حق بیمه و تأثیر آن بر تولید ناخالص داخلی استان و همچنین ایجاد پرتفوی، رسالت اجتماعی بیمه تعاون ایجاب می‌کند برای افزایش ضریب نفوذ بیمه و کمک به کاهش بزه‌کاری، فقر و فساد اجتماعی احتمالی نسبت به توسعه و فرهنگ‌‌سازی این‌گونه بیمه‌ها اقدام شود.
مدیر شعبه بیمه تعاون در استان همدان گفت: بیمه‌های زندگی بیمه تعاون یکی از جامع‌ترین بیمه‌های زندگی صنعت بیمه است که علاوه بر تأمین سرمایه فوت، نقص عضو، از کارافتادگی، هزینه‌های پزشکی، هزینه‌های دندان‌پزشکی، مستمری، آتش‌سوزی مسکونی و محل کار (رایگان) هم‌چنین پرداخت سرمایه بیماری‌های خاص و پاندمی‌(کرونا) را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.
بیات نژاد اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف توسعه بیمه‌های زندگی ایجاد اشتغال است که در این زمینه تاکنون حدود ۷۰ شغل به‌صورت مستقیم ایجاد شده است.
وی افزود: با درنظر گرفتن اهداف متعدد توسعه این رشته بیمه‌ای، امید به زندگی نیز در جامعه افزایش می‌یابد و با پرداخت سرمایه فوت بیمه‌شده یا از کارافتادگی به خانواده‌ها و بازماندگان و همچنین به دستگاه قضایی، انتظامی ‌و بهزیستی به‌طور غیرمستقیم کمک بسیاری خواهد شد.
مدیر شعبه بیمه تعاون در استان همدان تأکید کرد: بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ‌ایران با نظارت بر این حوزه عملکرد شرکت‌های بیمه‌ای را برای اطمینان‌خاطر بیمه‌گذاران رصد می‌کند.
بیات نژاد اظهارکرد: بیمه تعاون قطعاً با وجود سهامداران عمده از جمله بانک توسعه تعاون و مؤسسه ملل در تجهیز منابع بلندمدت و توسعه مالی و بیمه‌ای در اقتصاد ملی اثرگذار است.
شایان ذکر است که در این همایش بیش از ۸۰ نفر از نمایندگان جنرال بیمه تعاون حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=10668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.