• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
1

اولین نشست “شورای هماهنگی نمایندگان” شرکت بیمه حکمت صبا با حضور مدیرعامل برگزار شد

  • کد خبر : 89668
  • 08 خرداد 1403 - 16:43
اولین نشست “شورای هماهنگی نمایندگان” شرکت بیمه حکمت صبا با حضور مدیرعامل برگزار شد

به همت مدیریت امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه حکمت صبا ، اولین نشست شورای نمایندگان این شرکت با حضور دکتر بهاری فر مدیرعامل ، معاونین ، مدیران و اعضای منتخب شورای نمایندگان فروش در سالن جلسات برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا ، دکتر بهاری فر مدیرعامل این شرکت ضمن خوش آمدگویی به نمایندگان و ابراز امیدواری نسبت به استمرار برگزاری این نشست ها و جلسات گفت : شورای هماهنگی نمایندگان با هدف ایجاد تعامل مناسب بین شبکه فروش ، واحدهای اجرایی و ستادی و سرعت بخشیدن به کارها ایجاد گردیده است.

ایشان با تاکید بر بالا بودن ظرفیت های جامعه سهامداری و دارا بودن ۶۲هزار پرسنل سهامدار ارتشی گفت : اولین گام مهم در کار ، جلب اعتماد این جامعه ارزشی و بالقوه در جهت رسیدن به اهداف و چشم انداز بلند شرکت بیمه حکمت صبا می باشد.

ایشان در ادامه با اشاره به لزوم همت همگانی همه ارکان شرکت گفت : نگاه ما نگاه بلند مدت است . شبکه فروش می بایست ضمن مطالبه گری ، توانمندی های خود را بالا ببرد تا در بازار رقابتی بتواند با مدیریت صحیح ریسک پرتفوهای مناسب را جذب نماید.

دکتر بهاری فر با تاکید بر بیمه گری هوشمندانه گفت : ارتقای توان فنی و دانش بیمه گری از اصول اولیه بیمه گری هوشمندانه است که در نهایت منجر به خدمت رسانی سریع و ارائه محصولات بهتر و کاربردی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا در ادامه تاکید کرد : اولویت ما به حول و قوه الهی این است که با تلاش مضاعف تا پایان سال شرکت به سوددهی برسد و امیدواریم در آینده نزدیک منافع همه ذینفعان تامین گردد.

ایشان با اشاره به درخواست آموزش توسط یکی نمایندگان گفت : قطعا آموزش از رویکردهای مهم خواهد بود و همه می بایست به دنبال یادگیری و تقویت اراده ها و اصلاح فرایندها باشیم و جا دارد این نگاه در شرکت و با برنامه های آموزشی نهادینه شود.

در ادامه اعضای شورای هماهنگی نمایندگان به نمایندگی از شبکه فروش انتظارات و نیازهای خود را به تفکیک حوزه های مختلف بیان نموده و با ابراز خرسندی از روحیه تعامل و همراهی مدیریت ارشد و برنامه ریزی های انجام شده با هدف ایجاد مزیت های رقابتی در توسعه کسب و کار و تامین منافع ذینفعان ، خواستار برگزاری دوره های آموزشی مستمر و بازنگری در فرآیندها با هدف تسهیل و تسریع در عملیات بیمه گری شدند.

گفتنی است ، در این نشست خانم ها مژگان سعیدی نیا با کد نمایندگی ۱۰۱۰ ، سمیه السادات تقوی با کد نمایندگی ۱۱۷۰ ، حنانه شایان فر با کد نمایندگی ۱۲۸۱ و آقایان سید هادی قاینی با کد نمایندگی ۱۱۶۵ ، جابر قلی نژاد با کد نمایندگی ۱۰۰۸ و امیر امیدی کرمانشاهی نژاد با کد نمایندگی ۱۴۶۷ از طرف منتخبین شورای هماهنگی نمایندگان در این نشست حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=89668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.