• امروز : جمعه - ۲ آذر - ۱۴۰۳
3

اولویت بیمه آسیا ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان است

  • کد خبر : 95516
  • 20 مهر 1403 - 18:48
اولویت بیمه آسیا ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان است

مدیرعامل بیمه آسیا عملکرد این شرکت را در شش ماهه امسال با رشد ۵۸٫۸ درصدی پرتفوی و کاهش ۵٫۹ درصدی نسبت خسارت، ارزنده و مطلوب توصیف کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در نشست نمایندگان فعال در بیمه‌های باربری با مدیرعامل و مدیران شرکت، چالش‌ها، مسائل و سایر موضوعات مرتبط به این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هر یک از نمایندگان به بیان مسائل خود پرداختند.
 در این نشست، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن قدردانی از تلاش خستگی ناپذیرکارکنان و شبکه فروش اظهار داشت: اولویت بیمه آسیا ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان است.
 مدیرعامل بیمه آسیا در ارتباط با عملکرد بیمه آسیا در شش ماهه امسال گفت: رشد ۵۸٫۸ درصدی پرتفوی و کاهش ۵٫۹ درصدی نسبت خسارت، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نشان داد که این شرکت در راستای بهبود ترکیب پرتفوی و ریسک سنجی مناسب، به درستی عمل کرده است.
گفتنی است در نشست نمایندگان فعال در بیمه‌های باربری بیمه آسیا، غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمه‌های اموال، بهروز ناظمی، معاون امور استان‌ها و شبکه فروش، محمد افتخاری، معاون مالی و اقتصادی و تنی چند از مدیران حضور داشتند.
 این نشست در سالن اجتماعات ساختمان شماره ۷ بیمه آسیا برگزار شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=95516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.