به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، چکهای هدیه ۲۰ نفر برنده جشنواره عید تا عید که با برگزاری مراسم قرعهکشی این جشنواره با حضور امیرحسین قربانی، معاون توسعه بازار، علی الهیشکیب، مدیر بازاریابی، مدیر روابط عمومی و نماینده حراست بیمه ملت مشخص شده بودند، توسط شعب استانی با حضور نمایندگان به این برندگان اهدا شد.
این ۲۰ نفر خریدار حقیقی برنده جوایز ۵۰ میلیون ریالی جشنواره که از طریق قرعهکشی مشخص شدند، از بین ۹۰۲۸ نفر بیمهگزار حقیقی (به استثنای بیمهگزاران حقوقی و خریداران بیمههای زندگی و شخص ثالث) که در این بازه زمانی اقدام به خرید بیمه نامه کرده بودند از استانهای فارس، اصفهان، کرمانشاه، تهران، خوزستان، کرمان، گیلان، مازندران، هرمزگان و آذربایجان شرقی هستند و لازم به بیان است که برای تمام خریداران بیمه در بازه زمانی جشنواره، میزان خرید تاثیر مستقیم در امتیاز کسب شده توسط مشتریان داشت.
گفتنی است برخلاف جشنوارههای پیشین که شبکه فروش، گروه هدف جشنواره بوده است، در این جشنواره بهطور مستقیم بیمهگزاران محترم مورد نظر بودند و طبق آمار اعلام شده از مدیریت بازاریابی بیمه ملت، تعداد ۱۱ بیمهنامه بدنه، ۵ بیمهنامه حوادث انفرادی، ۴ بیمهنامه آتشسوزی واحدهای مسکونی، ۳ بیمهنامه مسافران خارج از کشور و یک بیمهنامه حرفهای پیراپزشکان توسط این برندگان قرعهکشی خریداری شده بود.