• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
0

اهدای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مس شهید باهنر

  • کد خبر : 90735
  • 03 تیر 1403 - 15:12
اهدای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مس شهید باهنر

نخستین جشنواره اهدای نشان اقتصاد مقاومتی استان کرمان با هدف الگوسازی و ایجاد فضای رقابتی تولید برگزار شد و تندیس نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مس شهید باهنر اهدا گردید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی مس شهید باهنر درنخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی که با حضور برادران معاون وزیرصمت، الله بداشتی رئیس بسیج کارخانجات کشور، حسن زاده معاون اقتصادی استاندار ، نظری فرمانده سپاه ثارالله ، و مدیران کل تعاون کار و رفاه اجتماعی،تامین اجتماعی ، و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و جمعی از فعالان تولیدی و مدیران کارخانجات صنعتی برگزارشد؛ احسان نمازی زاده مدیرعامل شرکت مس شهید باهنر با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل ایران به قدرت اول منطقه افزود: اهتمام به سیاست‌های کلی نظام و اجرای درست آن در حوزه برنامه ریزی و اجرا، راه برون رفت از مشکلات موجود در صنعت است
وی تاکید کرد: در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، باید تولیدات شرکت‌های مرتبط در زنجیره تکمیلی یکدیگر قرار بگیرند و به تولیدی که خلق ثروت و ایجاد اشتغال مولد می‌کند توجه شود.
مدیرعامل مس باهنر اقتصادی را دارای تاب آوری مناسب درمقابل تکانه‌های خارجی دانست که به بهره وری در همه ابعاد آن توجه شود و اتکا به فرایندهای داخلی در اولویت قرار گیرد.
نمازی زاده منابع انسانی را مهمترین سرمایه شرکت های تولیدی و صنعتی دانست و افزود جانشین پروری و تربیت مدیران متخصص و متعهد در صنعت یکی از راهبردی ترین سیاست‌هایی است که باید مد نظر قرار گیرد.
گفتنی است در این مراسم، مسئولان حاضر هر یک بطور جداگانه درخصوص اهمیت و نقش اقتصاد مقاومتی در پیشرفت کشور، مطالبی ارائه کردند.
براساس این گزارش، نخستین جشنواره اقتصاد مقاومتی استان کرمان که شاخصهای آن بر اساس اصول ۲۴ گانه ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری طراحی و تدوین شده، از مهرماه سال گذشته کار خود را با شناسایی و اعتبارسنجی واحدهای تولیدی استان آغاز کرد و بعد از شناسایی، پایش و رصد میزان تولید و ابتکارات خلاقانه در مواجهه با تحریم‌های اقتصادی، ۴۰ واحد تولیدی، توزیعی و خدماتی و یک صندوق قرض‌الحسنه را شایسته دریافت نشان اقتصاد مقاومتی از سوی بسیج کارگری کشور دانست. به گفته مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور، این جشنواره تاکنون در ۲۰ استان کشور برگزار شده‌است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=90735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.