به گزارش رویداد خبر به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر، این جایزه در هفدهمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی و هجدهمین کنفرانس ملی روابطعمومی به منظور طراحی استراتژی ارتباطی با هدف افزایش تبلیغات رسانهای و نمانامسازی، معرفی خدمات بیمهای، ترغیب عموم جامعه به خرید، ارتقای رضایت مشتریان، ارایه خدمات خرسندساز، اطلاعرسانی و آگاهیبخشی به مشتریان و آحاد جامعه، عملیات روانی و جایگاهسازی اجتماعی به شرکت بیمهکوثر اهدا شد.
داوران این کنفرانس جایزه صنعت روابط عمومی ایران را راوی داستان تلاشهای متخصصان روابط عمومی و مهر تاییدی بر عملکرد و دستاوردهای مدیران و شاغلان خلاق این حوزه و درهای جدیدی برای آگاهی، بهبود فرصتهای شبکهای، برجستهسازی فعالیتها، آموزش و توسعه مهارتها، ایجاد فرصتهای اطلاعرسانی، مستندسازی، انتقال تجارب، معرفی الگوهای موفق و بهطور کلی ارتباطات باز دانستند.
اهدای جایزه استراتژی ارتباطی به بیمه کوثر
جایزه استراتژی ارتباطی در صنعت روابط عمومی ایران به بیمه کوثر اهدا شد.