• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

انعقاد قرارداد همکاری بانک تجارت و اتحادیه شرکت‌های تعاونی مصرف فرهنگیان

  • کد خبر : 31023
  • 07 آذر 1400 - 8:29
انعقاد قرارداد همکاری بانک تجارت و اتحادیه شرکت‌های تعاونی مصرف فرهنگیان

قرارداد همکاری بانک تجارت و اتحادیه شرکت‌های تعاونی مصرف فرهنگیان ایران (اتما) با هدف افزایش قدرت خرید معلمان فرهیخته کشور به امضا رسید.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، ابوالقاسم آموزش مشاور مدیرعامل بانک تجارت در مراسم امضای قرارداد این بانک و اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان ایران (اتما) با بیان اینکه مهمترین سرمایه‌ی هر سازمان نیروی انسانی آن است گفت: رویکرد بانک تجارت همکاری با سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف و در کنار آن حمایت از پرسنل آنها از طریق اعطای تسهیلات و ارائه خدمات نوین است و این قرارداد نیز در همین چارچوب تعریف می‌شود.

وی با اشاره به همکاری مشابه بانک با مجموعه‌هایی همچون سازمان اتکا، مجموعه گلرنگ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه گفت: همه ما تربیت شده و آموزش دیده‌ی معلمان بوده و مدیون آنها هستیم و توصیه من بر این است که این تعامل تنها محدود به این قرارداد نباشد و در آینده به سایر حوزه‌های همکاری نیز تعمیم داده شود.

جلیلیان مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مصرف فرهنگیان ایران (اتما) نیز ضمن قدردانی از بانک تجارت بابت انجام مراحل تنظیم و اجرای این قرارداد گفت: همکاری بانک تجارت با وزارت آموزش و پرورش دارای سابقه موفقی است و فرهنگیان را می‌توان از مشتریان خوب این بانک دانست و امیدواریم امضای این قرارداد به گام بلندی در گسترش همکاری این دو مجموعه تبدیل شود.

بر اساس این قرارداد که به صورت سه جانبه از سوی بانک تجارت، اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان ایران (اتما) و شرکت تجارت الکترونیک فرهنگیان (زیر مجموعه و عامل اجرایی اتما) تنظیم و به امضای پارساتبار رئیس اداره بانکداری خرد و جلیلیان مدیرعامل اتحادیه رسید، تسهیلات خرید کالا با نرخ ۱۸ درصد و با دوره زمانی ۲۴ ماهه به فرهنگیان عضو این اتحادیه پرداخت می‌شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=31023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.