• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱

  • کد خبر : 18488
  • 16 تیر 1400 - 17:40
انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی  برای سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱

ال‌جی الکترونیکس امروز نتایج اولیه گزارشات مالی فصل دوم ۲۰۲۱ خود را منتشر کرد. ال‌جی درآمد تلفیقی آزمایشی ۱۷.۱ تریلیون وون کره جنوبی را در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ کسب نموده که نسبت به فصل مشابه سال گذشته ۴۸.۴ درصد افزایش داشته و بالاترین میزان درآمد فصلی تاریخ این شرکت را به ثبت رسانده است. انتظار […]

ال‌جی درآمد تلفیقی آزمایشی ۱۷.۱ تریلیون وون کره جنوبی را در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ کسب نموده که نسبت به فصل مشابه سال گذشته ۴۸.۴ درصد افزایش داشته و بالاترین میزان درآمد فصلی تاریخ این شرکت را به ثبت رسانده است. انتظار می‌رود سود عملیاتی ۱.۱ تریلیون وون کره جنوبی این شرکت، دارای رشد ۶۵.۵ درصدی نسبت به سه‌ماهه دوم سال گذشته میلادی باشد.

با توجه به تعطیلی رسمی شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی در پایان ماه جاری میلادی، درآمد‌های این واحد در گزارش سه‌ماهه منعکس نخواهد شد و به‌عنوان ضررهای عملیاتی متوقف‌شده ثبت خواهند گردید. درآمد سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ نیز برای انعکاس این تغییر دوباره تنظیم خواهد شد که درآمد آن به ۱۷.۸ تریلیون وون کره جنوبی و سود عملیاتی به ۱.۸ تریلیون وون کره جنوبی تبدیل خواهد شد.

این ارقام سود تلفیقی آزمایشی بر اساس استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی – کره جنوبی (K-IFRS)‌ است که به عنوان خدماتی به سرمایه گذاران ال جی الکترونیکس قبل از اعلام نتایج نهایی درآمد از جمله سود خالص، ارائه می شود. جزئیات مربوط به هر بخش در اواخر ماه جاری به‌صورت رسمی اعلام خواهند شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=18488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.