• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

انتشار نسخه جدید همراه‌بانک «مهریران»

  • کد خبر : 17612
  • 05 تیر 1400 - 12:02
انتشار نسخه جدید همراه‌بانک «مهریران»

آخرین نسخه نرم‌‌افزار همراه‌بانک مهر ایران با ارائه قابلیت‌هایی جدید برای کاربران اندروید ارائه شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در نسخه مذکور سرویسهای جدیدی همچون تسهیلات آنلاین با ضامن، تسهیلات کالاکارت سازمانی و سامانه صیاد راه‌اندازی و فرآیند برخی سرویس‌ها نیز بهینه‌سازی شده است.
نرم‌افزار «مهریران» بسیار کاربرپسند بوده و استفاده از آن بسیار آسان است. با این حال، در ادامه توضیحاتی برای بهره بردن آسان‌تر کاربران از قابلیت‌های نسخه جدید ارائه شده است.
امکانات جدید همراه‌بانک مهریران
در بخش چک صیادی سه قابلیت ثبت چک، دریافت چک و انتقال چک در نظر گرفته شده که برای صادرکنندگان و دریافت‌کنندگان چک ضروری است. لازم به یادآوری است با اجرای قانون جدید چک، چک‌های جدید زمانی اعتبار پیدا می‌کنند که از سوی صادرکننده و دریافت‌کننده چک در سامانه صیاد بانک مرکزی ثبت شوند. همچنین انتقال چک نیز به ثبت در سامانه صیاد نیاز دارد. اکنون این قابلیت‌ها در نسخه جدید همراه‌بانک مهر ایران ارائه شده است.
بخش تسهیلات نیز در نسخه جدید نرم‌افزار همراه‌بانک مهر ایران کامل‌تر شده و اکنون در قسمت درخواست تسهیلات آنلاین، سه مورد تسهیلات بدون ضامن، تسهیلات دارای ضامن و تسهیلات کالاکارت به چشم می‌خورد. قابلیت درخواست تسهیلات بدون ضامن پیش از این نیز روی نرم‌افزار همراه‌بانک وجود داشت. تفاوت اصلی این نوع تسهیلات با تسهیلاتی که نیاز به ارائه ضامن دارد، در امتیاز اعتباری مشتری است. به‌گونه‌ای که تسهیلات بدون ضامن تنها به مشتریانی قابل ارائه است که در فرآیند اعتبارسنجی، خوش‌حساب و کم‌ریسک ارزیابی شوند. در حال حاضر امکان درخواست هر دو نوع تسهیلات با ضامن و بدون ضامن، با استفاده از همراه‌بانک مهر ایران وجود دارد.
کالاکارت نیز یک کارت اعتباری خرید کالاست که تمایز آن با طرح‌های مشابه سایر بانک‌ها در کارمزد اندک (۲ تا ۴ درصد) و پذیرندگان گسترده‌ای است که آن را پشتیبانی می‌کنند. در آخرین نسخه ارائه شده همراه‌بانک مهر ایران، قابلیت درخواست کالاکارت برای کارکنان سازمان‌ها نیز فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=17612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.