• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

امضای توافق‌نامه راه‌اندازی اکو سیستم دیجیتال فرش دستباف

  • کد خبر : 31231
  • 09 آذر 1400 - 11:57
امضای توافق‌نامه راه‌اندازی اکو سیستم دیجیتال فرش دستباف

رییس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه اکوسیستم دیجیتال فرش دستباف بستر و محیطی دیجیتال مبتنی بر تکنولوژی‌های وب و موبایل است که تمامی نقش آفرینان هنر/صنعت فرش دستباف از طریق آن می‌توانند کلیه کسب و کار خود را به صورت دیجیتال انجام دهند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، فرح ناز رافع  -رییس مرکز ملی فرش ایران پس از امضای توافق‌نامه اهداف کلی اکوسیستم دیجیتال فرش دستباف ایران را برشمرد و گفت: توسعه زیرساخت دیجیتال کسب و کارهای مرتبط با فرش دستباف از تولید و بازاریابی تا فروش بدون محدودیت جغرافیایی و برای زبان‌های مختلف از اهداف مهم این توافق‌نامه است.

رییس مرکز فرش ایران یادآور شد: توسعه بانک محتوایی مرجع در زمینه فرش دستباف به زبان‌های مختلف و برقراری ارتباطات دوسویه دیجیتال بین بازیگران اکوسیستم فرش دستباف و توسعه ساختار تجارت الکترونیک و فروش آنلاین از جمله اهداف این توافق‌نامه می‌باشد.

رافع با بیان اینکه یکی از رویکردهای ارزشمند توافق‌نامه گسترش جامعه مخاطبین درون و برون مرزی است، خاطرنشان کرد: توسعه سیستم های پشتیبان فروش نظیر خدمات صدور بیمه‌نامه و کارشناسی، سیستم‌های پشتیبان تصمیم‌گیر و همچنین بهره‌گیری از ابزارهای دیجیتال در زمینه آموزش از موضوعات مطرح شده در توافق‌نامه می‌باشد.

این جلسه با حضور فرح‌ناز رافع رییس مرکز، سیدمحمد ویسیان معاون امور تحقیق و ترویج، یاسر حنیفی معاون امور تولید، امیرحسین بیرامی سرپرست معاونت اقتصادی و بازاریابی، ارجلو مدیر روابط عمومی مرکز فرش ایران و پویا پلاشانی و احسان رحیمی نمایندگان اکوسیستم دیجیتال، شرکت دانش بنیان راهبران فناوری پاسارگاد، برگزار و به امضای طرفین رسید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=31231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.