• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
0

امضای تفاهم نامه بانک توسعه تعاون با صندوق کارآفرینی امید

  • کد خبر : 52066
  • 25 مرداد 1401 - 15:13
امضای تفاهم نامه بانک توسعه تعاون با صندوق کارآفرینی امید

با امضای تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون با صندوق کارآفرینی امید، صندوق از زیرساخت بانکداری الکترونیک بانک برای اتصال به شبکه بانکی بهره مند می شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،در این تفاهم نامه که به مدت ۵ سال می باشد خدمات مختلف از جمله ارائه خدمات بانکداری الکترونیک مبتنی بر حساب و کارت توسط بانک برای اتصال صندوق به تمامی سرویس ها و سامانه های تعاملی بانک مرکزی پیش بینی شده است.
بر اساس این تفاهم نامه، سرویس های مبتنی بر کارت و حساب در رنج شماره های معین و نوع سپرده های خاص با مجوز بانک در سامانه بانکداری صندوق کارآفرینی امید ازجمله:خدمات شتاب،شاپرک،ساتنا،پایا و نظایر آن به مشتریان صندوق ارائه می شود.
بانک توسعه تعاون همچنین امکان دسترسی برخط برای صندوق کارآفرینی امید جهت حساب ها و دریافت گردش حساب های صندوق و مشتریان نزد بانک را نیز فراهم می کند.از سویی انواع ابزارهای الکترونیکی مانند دستگاه های خودپرداز،پین پد،کیوسک درصندوق استقرار می یابد .
در بخشی از این تفاهم نامه همچنین عملیات تسویه حساب تراکنش های شتابی و شاپرکی با بانک مرکزی واعلام به صندوق کارآفرینی امید توسط بانک توسعه تعاون انجام می شود.
بر اساس این تفاهم نامه سود سپرده به منابع موجود در حساب های صندوق نزد بانک توسعه تعاون طبق توافق طرفین پرداخت می شود.
در راستای اجرایی کردن موضوع این تفاهم نامه و تحقق کامل تکالیف طرفین و تدوین کلیه توافق های لازم برای تنظیم چارچوب کلیه قراردادهای مربوطه مورد نیاز، «کمیته راهبری»با حضور سه نفر به عنوان نماینده بانک توسعه تعاون و سه نفر به عنوان نماینده صندوق کارآفرینی امید ،تشکیل می شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=52066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.