• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
2

امضای تفاهم‌نامه مشترک بیمه دانا و بانک شهر

  • کد خبر : 89735
  • 10 خرداد 1403 - 13:48
امضای تفاهم‌نامه مشترک بیمه دانا و بانک شهر

با هدف گسترش و توسعهٔ مناسبات بیمه‌ای و بانکی، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت بیمه دانا و بانک شهر منعقد شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت مدیره بیمه دانا در جلسه‌ای مشترک با دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر که روز چهارشنبه نُهم خردادماه سال‌جاری در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد، ضمن قدردانی از مدیرعامل بانک شهر و سایر مدیران این مجموعه به تشریح تاریخچه مختصری از تأسیس شرکت بیمه دانا و ‌ظرفیت‌های فراوان این شرکت بزرگ‌ بیمه‌ای پرداخت. 

دکتر رضا جعفری در ادامه سخنان خود ورود بانک شهر به بازار بیمه را فرصتی طلایی و مغتنم برشمرد و بر استمرار و توسعه همکاری‌های مشترک طرفین تأکید کرد. 
وی در این نشست با بیان اینکه شرکت بیمه دانا به منظور خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به بیمه‌شدگانِ مجموعه‌های بانک شهر، بسته‎های خدمات بیمه‌ایِ ویژه‌ای را پیش‌بینی و تدوین کرده است، ابراز کرد: امیدوارم به واسطه انعقاد این تفاهم‌نامه، همکاریِ مشترک، مستمر و سازنده‌ای بین شرکت بیمه دانا و بانک شهر شکل گیرد و ‌این دو‌ نهاد مالی شرکای تجاری خوبی برای ذینفعان خود باشند. 

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا در این مراسم، تولید محصول بیمه‌های سایبری و بیمه‌های حساب بانکی را از مهم‌ترین نوآوری‌های این شرکت در صنعت بیمه خواند و گفت: تولید محصولات یادشده از سوی بیمه دانا در راستای رفع دغدغه‌های مدیران بانکی بوده که در این تفاهم‌نامه، به آن‌ها اشاره شده است. 

مدیرعامل بیمه دانا در پایان، بر لزوم ایجاد و تشکیل کارگروه‌های مشترک بین شرکت بیمه دانا و مجموعه بانک شهر با هدف توسعه و تقویت همکاری‌های مشترک در حوزه ارائه خدمات بیمه‌ای و بانکی و همچنین به‌کارگیری شیوه‌های مطلوبِ خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان بانک شهر نیز تأکید کرد. 

شایان ذکر است در بخشی از مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه، سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر نیز با ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامۀ بیمه‌ای با شرکت بزرگ بیمه دانا بر ضرورت بحث و تبادل‌نظر در خصوص معرفی محصولات و ارائه خدمات ‌بیمه‌ای، تأکید کرد و گفت: امیدوارم آغاز فصل جدید این همکاری‌ها (به واسطه خلق و طراحی بسته جدید بانکی و اعتباری) زمینه‌ساز افزایش ضریب نفوذ صنعت بیمه بین عموم مردم جامعه شود. 

گفتی است در مراسم امضاء و تبادل این تفاهم‌نامه، طرفین در خصوص همکاری‌های متقابل بیمه‌ای و‌خدمات بانکی به توافق رسیدند. همچنین در این مراسم، معاونان مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و برخی از مدیران بیمه دانا نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=89735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.