• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

ال‌جی با کمپین جدید تلویزیون OLED دنیای شما را روشن می‌کند

  • کد خبر : 14845
  • 28 اردیبهشت 1400 - 18:20
ال‌جی با کمپین جدید تلویزیون OLED دنیای شما را روشن می‌کند

امروزه برندها بیش از هر زمان دیگری با چالش انتخاب پیام عالی و مناسب برای مخاطبان سخت‌گیرشان روبرو هستند. ال‌جی با کمپین جدیدی که مخاطب را با ویژگی‌های منحصربه‌فرد تکنولوژی OLED استفاده‌شده در نسل تازه تلویزیون‌های OLED و OLED evo LG( مدل G1) آشنا می‌کند، بر این چالش فائق آمده است. تازه‌ترین کمپین ال‌جی بانام Light Up Your World با یک تبلیغ تلویزیونی و ۴ ویدیوی آنلاین همراه، از تصاویر و مضامینی استفاده می‌کند که در ذهن مخاطبان، تجربه کاربری به‌یادماندنی و تأثیرگذاری را طنین‌انداز می‌کند که با LG OLED و پیکسل‌های خود نورده امکان‌پذیر شده است.

عنوان Light Up Your World به پیکسل‌های خود نورده منحصربه‌فرد تکنولوژی OLED اشاره دارد که تصاویر فوق‌العاده واقعی و ظریفی را با امکان کنترل در سطح پیکسلی ارائه می‌کند که از ویژگی‌های ذاتی این فناوری است. عنوان انتخابی همچنین قصد انتقال این پیام را دارد که تلویزیون OLED ال‌جی نه‌تنها سطح بالاتری از تجربه دیداری را تأمین می‌کند، بلکه نور و شادی را به زندگی روزمره‌مان می‌تاباند.

ویدیوی اصلی این کمپین زنی را نشان می‌دهد که مانند آلیس در سرزمین عجایب و خرگوش سفید، یک نقطه نور شناور و خلسه‌آور را دنبال می‌کند. او در مسیر مقصد ناشناخته‌اش اشیا گوناگونی را می‌بیند که می‌درخشند و او را در سفری جادویی راهنمایی می‌کنند، تا پس از تجربه تصاویر نفس‌گیر همچون درخت تابان با برگه‌ای درخشان که بازتاب پیکسل‌های خود نورده تکنولوژی LG OLED هستند، سرانجام به خانه و روی کاناپه‌اش مقابل تلویزیون LG OLED برمی‌گردد.

چهار ویدیوی دیگر مجموعه Light Up Your World را تکمیل می‌کنند. هر یک از این ویدیوها به رویکردی متفاوت از کلمات کلیدی ۴S مرتبط با تلویزیون LG OLED می‌پردازند: واضح (Sharp)، سریع (Swift)، نرم (Smooth) و باریک (Slim).

Light the Story Up کیفیت تصویر شفاف و واضح و تجربه سینمایی فراگیر LG OLED را برجسته می‌سازد. تلویزیون‌های LG OLED با بهره‌گیری از میلیون‌ها پیکسل خود نورده، جزئیاتی غنی و واضح را به همراه سیاهی بی‌نقص فراهم می‌آورند که حتی به تاریک‌ترین صحنه‌ها زندگی می‌بخشد. همچنین پنل OLED evo ال‌جی با نور بیشتر تصاویری قدرتمندتر با وضوح بهتر را عرضه می‌کند که بینندگان را به عمق صحنه‌های موردعلاقه‌ برده و آن‌ها را به بخشی از صحنه تبدیل می‌کند.

ال‌جی در ویدیوی Light the Play Up به نمایش قابلیت‌های تلویزیون‌ OLED در به تصویر کشیدن حرکات سریع و اکشن گیم‌ها با سرعت واکنش بالا و تجربه نمایشگر بزرگ فراگیرش می‌پردازد. به لطف کارایی فوق‌العاده سریع، امکانات بازیکن محور و پشتیبانی از جدیدترین مشخصات فنی HDMI و NVIDIA G-Sync، تلویزیون LG OLED evo تجربه محیط بازی بدون پرش و توقف را تضمین می‌کند که به گیمرها حداکثر توانایی لازم را می‌بخشد تا به قهرمان موردنظرشان تبدیل شوند.

اپیزود Light the Game Up هم حرکت طبیعی و نرم بی‌نظیر OLED را برجسته می‌سازد و نشان می‌دهد چگونه تکنولوژی OLED Motion ال‌جی حرکات سریع رویدادهای ورزشی پرهیجان و صحنه‌های اکشن را روان و واضح به تصویر کشیده و امکان دنبال کردن آسان آن‌ها را فراهم می‌سازد. با OLED LG کسانی که از خانه به تماشا نشسته‌اند کمتر احساس هواداران بازی را دارند و هنگامی‌که تلویزیون چرخش توپ، ریختن قطرات عرق و تیزی برگ‌های چمن را با وضوح مطلق به تصویر می‌کشد، بیشتر حس فوق ستاره‌های موردعلاقه‌شان در زمین‌بازی را خواهند داشت.

و در پایان ویدیوی Light the Space Up بر طراحی باریک تلویزیون OLED و امکان خلق محیطی کاملاً الهام‌بخش برای مشتریان تمرکز نموده است. Gallery Design ال‌جی دنیای جدیدی از زیبایی‌شناسی تلویزیون را به روی مشتریان گشوده و با حاشیه‌های مینیمالیستی حداقلی و ضخامت فوق نازکش دنیای جدیدی از زیبایی را به روی مشتریان گشوده که حتی در موزه‌ها و گالری‌های هنری چندان خارج از قاب قابل‌تشخیص نیستند. این طرح به هرکسی اجازه می‌دهد تا یک هنرمند باشد، آزادانه فضای خود را دقیقاً همان‌طور که تصور می‌شود، تصحیح کند.

این کمپین همچنین به موضوعاتی مانند سلامتی و محیط زیست پرداخته که برای مصرف‌کنندگان مهم هستند. ال‌جی قصد دارد نگرانی مصرف‌کنندگان را برطرف سازد و تلاش می‌کند تا آینده بهتری را برای کره زمین رقم بزند. تلاش در هر دو زمینه را می‌توانید در ویدیوهایی که به‌زودی در کانال‌های رسمی آنلاین ال‌جی منتشر می‌شوند، تماشا نمایید.

کمپین جدید ال‌جی تجربه‌های دیداری شخصی ارزشمند تلویزیون OLED LG را مصور می‌سازد و چگونگی عملکرد پیکسل‌های خود نورده تلویزیون را در روشنایی بخشی به هر سناریویی با پویاترین کیفیت تصویر ممکن، به رخ می‌کشد. این کمپین جهانی نشانه‌هایی از مسیر جدید داستان‌گویی LG OLED در زمانه‌ای است که ستاره‌اش درخشان‌تر از هر زمان دیگری در تلالو است.

و داستان اینجا به آخر نمی‌رسد…

لینک ویدیو

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=14845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.