• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

اقدام ابتکاری در راستای رفاه بیمه‌گزاران خودرو، بیمه البرز و امداد خودرو ایران طرح مشترک ارایه می‌دهند

  • کد خبر : 11439
  • 28 اسفند 1399 - 23:00
اقدام ابتکاری در راستای رفاه بیمه‌گزاران خودرو، بیمه البرز و امداد خودرو ایران طرح مشترک ارایه می‌دهند

شرکت بیمه البرز در راستای رفاه بیمه گزاران خود در دو رشته بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث خودرو با امداد خودرو ایران قرارداد منعقد کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، بر اساس این قرارداد، شرکت بیمه البرز در راستای ارایه خدمات تکمیلی به بیمه‌گزاران خود به هنگام صدور بیمه‌نامه بدنه به صورت رایگان و بیمه‌نامه ثالث با تخفیف ۷۰ درصدی کارت اشتراک امداد خودرو ایران ارایه می‌دهد.

براساس قرارداد منعقده فی ما بین این شرکت با امدادخودرو ایران، تمامی بیمه‌گزاران که از ابتدای سال ۱۴۰۰ از شرکت بیمه البرز بیمه‌نامه بدنه خریداری کنند،‌ مشترک امدادخودرو می‌شوند و می‌توانند در صورت تصادف یا خرابی خودرو در داخل و خارج از شهر، به صورت رایگان از خدمات امداد خودرو ایران استفاده کنند.

این گزارش حاکی است،‌ همچنین بیمه‌گزارانی که از ابتدای سال ۱۴۰۰ به خرید بیمه شخص ثالث از بیمه البرز اقدام کنند می‌توانند خدمات امدادخودرو را با تخفیف ۷۰ درصد استفاده کنند.

بر این اساس، این خدمات شامل انجام خدمات امدادی حمل خودرو از محل حادثه یا خرابی خودرو در داخل شهر یا بین شهری به نزدیک‌ترین تعمیرگاه و انتقال مصدوم در صورت تصادف منجر به جرح به نزدیک‌ترین مرکز درمانی می‌شود. همچنین در صورتی که تصادف منجر به جرح و مصدومیت نشده باشد،‌ امداد خودرو ایران موظف است وسیله نقلیه جایگزین برای انتقال سرنشینان به نزدیک ترین محل انتخابی در اختیار زیان‌دیده قرار دهد. 

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=11439

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.