به گزارش رویداد خبر به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، خالص درآمد کارمزدی این بانک در ۴ ماه اول سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل با بیش از ۴۸ درصد افزایش از ۱۴ هزار و ۴۶۳ میلیارد ریال به ۲۱ هزار و ۴۵۳ میلیارد ریال افزایش یافت.
بانک صادرات ایران با توسعه زیرساختهای بانکداری الکترونیک و ارائه انواع خدمات بانکداری غیرحضوری از جمله محصولات راهبردی نوین همانند نخستین چک امن نظام بانکی (چکنو)، توثیق الکترونیکی دارائی (ست)، اپلیکیشن نئوبانک صادرات ایران (سپینو)، پیشخوان شعب مجازی سپهر(شمس)، همراه بانک، اینترنت بانک، درگاه IPG و سایر درگاهها، بستر مناسبی برای رفاه حال بیش از ۴۵ میلیون مشتری بانک فراهم کرده که بر روند افزایش درآمدهای کارمزدی بانک تأثیر قابل توجهی داشته است.