• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

افتتاح مکان جدید شعبه صومعه سرا بانک مهر ایران در استان گیلان

  • کد خبر : 8855
  • 18 بهمن 1399 - 16:09
افتتاح مکان جدید شعبه صومعه سرا بانک مهر ایران در استان گیلان

مکان جدید شعبه صومعه سرا طی مراسمی با حضور مدیر شعب استان گیلان، فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای شهر، مسئولین شهرستان و خانواده معظم شهدا، مشتریان، بازاریان و اصناف رسماً افتتاح شد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، طی مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای شهر، مسئولین شهرستان و خانواده معظم شهید یحیی زاده و جمعی از مشتریان، بازاریان و اصناف شهرستان صومعه سرا، مکان جدید شعبه صومعه سرا واقع در خیابان شهید برشنورد افتتاح و رسماً شروع به کار کرد.
در این مراسم محمد بلادی چولابی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گیلان ضمن تشکر از حضور مدعوین، تغییر مکان این شعبه را گامی در راستای احترام و تکریم بیشتر مشتریان و جلب رضایت مضاعف آنان دانست و اظهار امیدواری کرد تا این بانک بیش از گذشته بتواند در ارائه خدمت به مردم خوب منطقه موفق باشد.
حجت الاسلام والمسلمین راشدی نوری، امام جمعه شهرستان صومعه سرا نیز ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر و تقارن آن با افتتاح مکان جدید شعبه صومعه سرا، این بانک را به عنوان یک بانک برتر در ارائه خدمات قرض الحسنه به آحاد نیازمند جامعه دانست و از زحمات همکاران تشکر نمود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=8855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.