• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

افتتاح مکان جدید شعبه آیت‌الله کاشانی الشتر

  • کد خبر : 17016
  • 25 خرداد 1400 - 14:56
افتتاح مکان جدید شعبه آیت‌الله کاشانی الشتر

مکان جدید شعبه آیت‌الله کاشانی الشتر با حضور محسن پدرام رئیس هیأت مدیره، حسن تلیکانی عضو هیأت مدیره و یوسف نجدی مدیر امور استان‌های بانک مهر ایران افتتاح شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، پدرام در مراسم افتتاح این شعبه ضمن اشاره به عملکرد رضایت‌بخش شعبه، مکان جدید شعبه را در شأن مشتریان بانک دانسته و گفت: مشتریان بانک مهر ایران، لایق بهترین خدمات در بهترین شرایط ممکن هستند و همواره تلاش مدیران و کارکنان این بانک جهت ایجاد محیطی آراسته و آرام است تا زمانی که مشتریان در بانک هستند، احساس خستگی نکنند.
رئیس هیأت مدیره بانک مهر ایران در ادامه گفت: گستردگی نیازها و خواسته‌های مشتریان همواره زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت بانک بوده و ما خود را موظف می‌دانیم با تلاش روزافزون، در راستای رضایت مشتریان گام برداریم.
پدرام با تأکید بر اهمیت جلب رضایت مشتری و تأثیر آن بر جذب مناب، اظهار کرد: توسعه خدمات تسهیلاتی بانک منوط به جذب منابع مالی جدید است و هر چقدر منابع بیشتری در بانک جذب شود، خدمت‌رسانی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مردم با قدرت بیشتری انجام خواهد شد.
تلیکانی نیز با اشاره به استقبال مردم از خدمات بانک مهر ایران گفت: بانک مهر ایران دیگر بانک ناشناخته ۱۴سال پیش نیست و اکنون یک بانک بزرگ است. خوشبختانه با اقداماتی که صورت گرفته علاوه بر تسهیل در امور بانکی مشتریان، سبد محصولات بانک و شیوه‌های ارائه خدمت، بهینه شده و با توجه به نوآوری‌های منحصر به فرد بانک مهر ایران، در حال حاضر یک بانک پیشرو هستیم.
وی افزود: شناسایی نیاز مشتریان و تسریع در ارائه خدمات متبوع به ایشان، جز از طریق تسلط همکاران به خدمات نوین بانک و تطبیق آن با نیازهای مشتریان امکان‌پذیر نیست.
در این مراسم یوسف نجدی مدیر امور استان‌های بانک نیز دو اصل مشتری‌مداری و تلاش برای هدف را مهم‌ترین خواسته مدیران ارشد بیان کرد و گفت: انتظار می‌رود با امکاناتی که در اختیار همکاران قرار داده شده، خدمت‌رسانی به مشتریان به بهترین نحو انجام گیرد و با برنامه‌ریزی و تلاش مستمر همکاران، بانک در مسیر اعتلا و پیشرفت روزافزون پیش برود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=17016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.