• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

افتتاح شعب بانک مهر ایران در استان های کشور

  • کد خبر : 3414
  • 10 آذر 1399 - 16:15
افتتاح شعب بانک مهر ایران در استان های کشور

شعب بانک مهر ایران در استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خراسان رضوی برای ارائه بیشتر خدمات قرض الحسنه به هموطنان افتتاح شد.

شعب بانک مهر ایران در استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خراسان رضوی برای ارائه بیشتر خدمات قرض الحسنه به هموطنان افتتاح شد.
افتتاح شعبه کاشانی بروجن در استان چهارمحال و بختیاریشعبه کاشانی بروجن(کد۳۲۱۵) در راستای ارائه خدمات گسترده قرض الحسنه به هموطنان در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر این اساس مشتریان، مراجعه کنندگان و متقاضیان می توانند برای استفاده از خدمات حضوری بانک مهر ایران به آدرس: بروجن، بلوار ملت، روبروی اداره کل آموزش و پرورش مراجعه و یا با شماره تلفن های ۳۴۲۲۳۸۶۷- ۰۳۸و دورنگار ۳۴۲۲۳۸۶۵-۰۳۸ تماس حاصل نمایند.

جانمایی شعبه زینبیه اصفهان در مکان جدیدشعبه زینبیه (کد ۲۴۲۹) استان اصفهان نیز در خیابان لاله، خیابان زینبیه شمالی، ایستگاه باسکول، جنب کوچه روح اله جانمایی شد و مشتریان می توانند با شماره تلفن های ۳۵۵۵۵۱۴۶، ۳۵۵۵۵۱۴۷، ۳۵۵۵۵۱۴۸ و ۳۵۵۵۵۱۴۹ تماس حاصل نمایند.

جابه جایی شعبه ده دی در خراسان رضویشعبه ده دی (کد ۳۶۰۲) بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف بهبود شبکه دسترسی شعب در مشهد، حدفاصل میدان ده دی و چهارراه لشکر، مقابل خیابان امام خمینی (ره) جانمایی شد و هموطنان می توانند برای تماس با شعبه از شماره تلفن های ۳۸۵۳۹۱۶۵- ۳۸۵۲۴۹۹۹ استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=3414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.