• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

افتتاح حساب حدود ۲۳۵ هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی در بانک مسکن

  • کد خبر : 17686
  • 06 تیر 1400 - 13:27
افتتاح حساب حدود ۲۳۵ هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی در بانک مسکن

محمدحسن علمداری عضو هیات‌مدیره بانک‌ مسکن از افتتاح حساب بیش از ۲۳۴ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک برای اجرای طرح خبر داد و مبلغ واریز شده به حساب بانک را از آورده متقاضیان معادل ۸ هزار و ۱۴۹ میلیارد تومان برشمرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری عضو هیات مدیره بانک مسکن، تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک را اعلام کرد.

عضو هیات‌مدیره بانک‌ مسکن، گفت: تعداد افتتاح حساب ۲۳۴ هزار و ۸۵۰ نفر است. میزان واریز وجوه مبالغ ۸ هزار و ۱۴۹ میلیارد تومان است که از این میزان ۲ هزار و ۱۸۶ میلیارد تومان برای احداث پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شده است و در حال حاضر ۵ هزار و ۹۶۳میلیارد تومان نیز در حساب بانک است و به تدریج با پیشرفت فیزیکی و آغاز احداث به پروژه‌ها تخصیص خواهد یافت.

علمداری ادامه داد: هم‌اکنون ۷۳ پروژه به تعداد ۳ هزار و ۵۱۶ واحد در دفترخانه آماده انعقاد قرارداد هستند. همچنین ۲۴۴ پروژه به تعداد ۱۱ هزار و ۸۹۵ واحد قراردادشان منعقد شده است و بانک از محل تسهیلات ۱۱۷ میلیارد تومان پرداخت کرده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=17686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.