• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
1

افتتاح اولین مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در استان البرز

  • کد خبر : 89750
  • 10 خرداد 1403 - 22:58
افتتاح اولین مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در استان البرز

اولین مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در استان البرز با حمایت و پشتیبانی موسسه اعتباری ملل افتتاح می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: مدیرعامل موسسه اعتباری ملل،استاندار البرز و رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از روند آماده سازی پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کشوربازدید به عمل آوردند.

در حاشیه این بازدید آقای جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در خصوص پیشرفت علم پزشکی در کشور گفت: قبل از انقلاب اسلامی به واسطه حضور پزشکان هندی ودیگر کشورها پیشرفت خاصی در این زمینه نداشتیم لکن، بعد ازپیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی، کشور عزیزمان در علم پزشکی با وجود پزشکان حاذق و متخصص ایرانی، موفقیتهای چشمگیری داشته به نحوی که مردم از سراسر دنیا برای معالجه و درمان به ایران سفر می نمایند.

ایشان در ادامه افزود:به منظور افزایش تخت بیمارستانی و درمان بیماران سرطانی،موسسه اعتباری ملل با پشتیبانی از شرکت شفاتوس ملل به عنوان سرمایه گذار،نسبت به ساخت و بهره برداری از اولین مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در استان البرز اقدام نمود.

جوادی اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های شتاب دهنده،گاما و پرتو درمانی در مرکز مستقر شده‌اند و از طریق سوپرووایزرها دستگاهها نصب و راه‌اندازی خواهد شد وبا برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش بر این است مرحله اول این مرکز در روز عید غدیر به بهره برداری برسد.

وی افزود:تمامی سعی و تلاش موسسه این است که منویات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه کشور،ایجاد اشتغال و رفاه مردم عزیزمان را تحقق بخشد.

در این بازدید آقای عبداللهی استاندار البرز ضمن تشکر از فعالیت‌های خیرخواهانه موسسه اعتباری ملل گفت:این مرکز به همت و پشتیبانی موسسه اعتباری ملل ساخته شده و در نظر است در روز عید غدیر مرحله اول آن به بهره‌برداری برسد.

ایشان اظهار داشت: با بهره‌برداری از این مجموعه،بیماران در سراسر کشور دیگر نیاز به تعرفه های پرهزینه خارجی برای درمان خود نداشته و تمامی مراحل بهبود بیماران از قبیل تشخیص و درمان کامل سرطان که در کشور بی‌نظیر است در این مرکز مهیا شده است.

مهندس عبداللهی در پایان بیان کرد:این مرکز جامع با زیربنای ۶ هزارمتر توسط موسسه اعتباری ملل جهت تشخیص و درمان تمام سرطان‌ها در استان البرز به بهره‌برداری خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=89750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.