به گزارش رویداد خبربه نقل از روابطعمومی بانک دی، در دومین همایش ملی شناسایی و تجلیل از واحدهای برتر مشتریمدار کشورکه با مشارکت سازمانهای دولتی و خصوصی برگزار شد، بانک دی به پاس تعالی در تکریم اربابرجوع و رضایت مشتری، شایسته دریافت تندیس ویژه و لوح تقدیر واحد مشتریمدار شد.
در این جشنواره که به همّت مجمع مدیران کارآفرین ایران برگزار شد، هیئتداوران جشنواره پس از بررسی و ارزیابیهای تخصصی، از بانک دی به پاس اهتمام در پیاده سازی فرآیندهای مدوّن در استانداردسازی مدیریت پایش و سنجش رضایت و شکایات مشتریان، تدوین و جاری سازی روش اجرایی و دستورالعملهای مرتبط در حوزه اندازهگیری رضایت و مدیریت شکایات مشتریان و همچنین موفقیت در دریافت گواهینامههای ISO10004 و ISO10002 با اهدای تندیس ویژه مشتریمداری تقدیر کرد.
گفتنی است در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور مدیران عامل، اعضای هیئتمدیره و مدیران ارشد سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی برگزار شد، مهدی پورمهر، رییس اداره بازاریابی و طراحی محصول بانک دی به نمایندگی از برات کریمی، مدیرعامل بانک، نشان ویژه این جشنواره را دریافت کرد.
اعطای نشان ویژه جشنواره یکصد واحد مشتریمدار به بانک دی
بانک دی در دومین دوره جشنواره ملی »یکصد واحد مشتریمدار»، موفق به دریافت تندیس ویژه این جشنواره شد.