به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ عصر روز شنبه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با هدف سوق دادن روابط عمومیها به سمت سرآمدی، ارتقاء کیفیت فعالیتها و انطباق آنها با استانداردهای یک روابط عمومی سرآمد در ابعاد ساختاری، کارکردی و محتوایی و با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران و صاحب نظران روابط عمومی کشور در مرکز همایش بین المللی صدا وسیما برگزار شد، از روابط عمومیهای برتر کشور با اهدا تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر بعمل آمد.
بنابراین گزارش، روابط عمومی شرکت ملی پست به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل QMPR و کسب رتبه ۶۹۵ امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان به عنوان روابطعمومی سرآمد در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران معرفی و تندیس سیمین ۵ستارهی این جشنواره را دریافت کرد.
شایان ذکر است روابط عمومی شرکت ملی پست در سال ۱۴۰۱ همچنین موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس ستاره ملی روابط عمومی در نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و همچنین کسب عنوان روابط عمومی برتر در نوزدهمین دوره جشنواره برترین روابط عمومی های ایران شد.
اعطای “تندیس ۵ ستاره سیمین سرآمدی” به روابط عمومی شرکت ملی پست
روابط عمومی شرکت ملی پست در نهمین دوره از آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، موفق به دریافت تندیس سیمین سرآمدی شد.