• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

اعطای تسهیلات ۲۵۰ میلیارد ریالی سرمایه در گردش به بخش صنعت و معدن در مناطق برخوردار توسط پست بانک ایران با نرخ ترجیحی

  • کد خبر : 19608
  • 02 مرداد 1400 - 15:16
اعطای تسهیلات ۲۵۰ میلیارد ریالی سرمایه در گردش به بخش صنعت و معدن در مناطق برخوردار توسط پست بانک ایران با نرخ ترجیحی

پست بانک ایران و صندوق توسعه ملی، قرارداد سپرده گذاری ریالی سرمایه در گردش بخش صنعت و معدن واقع در مناطق برخوردار با نرخ ترجیحی را به ارزش ۲۵۰میلیارد ریال امضا نمودند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، مطابق قرارداد امضا شده، سپرده گذاری ریالی بخشی از منابع صندوق توسعه ملی نزد این بانک، برای اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به فعالیت های دارای توجیه بخش های خصوصی و تعاونی و بنگاههای اقتصادی متعلق به موسسات عمومی غیر دولتی بخش صنعت و معدن (به استثنای بخش ساخت مسکن) واقع در مناطق مشمول اعمال نرخ ترجیهی از سوی پست بانک ایران پرداخت خواهد شد.
بنا براین گزارش : نرخ سود تسهیلات۱۲درصد با دوره بازپرداخت حداکثر ۱۲ماه خواهد بود.مناطق مشمول طرح شامل استانهای ایلام، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد و لرستان می باشد.
این گزارش حاکی است: همچنین طرح ها و فعالیتهای واجد الویت برای سرمایه در گردش طرح ها و فعالیت های تولیدی شامل؛ شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که دارای پروانه بهره برداری تولید فناوری اطلاعات (نرم افزار) از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند امکان استفاده از تسهیلات را خواهند داشت.
شایان ذکر است :کلیه متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره گیری از تسهیلات مذکور به شعب پست بانک ایران در سراسر کشور مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=19608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.