• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت در قالب طرح «کارت اعتباری ارزان قیمت بانک پاسارگاد»

  • کد خبر : 8217
  • 09 بهمن 1399 - 11:59
اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت در قالب طرح «کارت اعتباری ارزان قیمت بانک پاسارگاد»

خبرگزاری فارس: یکی از مواردی که جامعه ما در حال حاضر به شدت به آن نیاز دارد، بحث تسهیلات ارزان‌قیمت است که بانک پاسارگاد در این راستا اقدامات مؤثری انجام داده است.

به گزارش رویداد خبر، دریافت تسهیلات در شرایط فعلی یکی از نیازهای ضروری خانوارها محسوب می‌شود. در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های مشتریان بانک‌ها به ویژه گروه مشتریان حقیقی تسهیلات ارزان قیمتی است که سریع و راحت به دست‌شان برسد. در این راستا بانک پاسارگاد با هدف حمایت از مصرف کنندگان کالا و خدمات، طرح «کارت اعتباری ارزان قیمت بانک پاسارگاد» را طراحی و ارائه نموده است.

کارت اعتباری ابزار مناسبی برای اعطای تسهیلات خرد به مشتریان حقیقی می‌باشد. این نوع تسهیلات در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان و تقویت قدرت خرید ایشان اعطا می‌شود. اعطای تسهیلات خرد در قالب کارت‌اعتباری باعث می‌شود مشتریان دست‌رسی سریع‌تری به منابع مالی لازم در قالب اعتبار خرید، از بانک‌ها داشته باشند و بانک‌ها نیز با اطمینان بیشتر و روال اداری کمتر بتوانند این اعتبار را برای مشتریان فراهم کنند. از طرفی مصرف‌کنندگان با خرید کالاهای مورد نیاز خود از تولیدات ملی، به حمایت از تولید داخلی می‌پردازند. به این صورت، این تسهیلات هم از مصرف‌کنندگان حمایت می‌کند و هم باعث پشتیبانی از تولید ملی می‌شود.

طرح کارت اعتباری ارزان‌قیمت بانک پاسارگاد، بر مبنای نتیجۀ اعتبارسنجی مشتریان محترم و در راستای تلاش در جهت گسترش هرچه بیشتر سطح مراودات ایشان با بانک طراحی شده است. در این طرح بر اساس امتیاز سپرده‌های مشمول مشتریان، تسهیلاتی در قالب عقد مرابحه و از طریق ابزار کارت اعتباری به آنان اعطا می‌شود.

این طرح برای کلیۀ مشتریان حقیقی این بانک که دارای سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت‌عادی یا قرض‌الحسنه جاری (با دسته چک یا بدون دسته چک) هستند در نظر گرفته شده است.

متقاضیان جهت بهره‌مندی از مزایای این طرح، پس از ثبت درخواست از طریق اپلیکیشن «ویپاد»، باید جهت اعتبارسنجی و بررسی شرایط اعتباری خود به شعبۀ عامل مراجعه نمایند.

بعد از گذشت حداقل ۳ماه از ثبت درخواست و دارا بودن شرایط اعتباری لازم پس از اعتبارسنجی، این تسهیلات در قالب کارت‌اعتباری به متقاضیان با شرایطی به شرح زیر ارائه می‌شود:

نحوه محاسبه امتیاز جهت برخورداری از این طرح بدین صورت است که به ازای هر ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ریال «حداقل موجودی روزانه« سپرده‌های مشمول مشتریان از زمان «ثبت درخواست دریافت تسهیلات»، یک امتیاز در نظر گرفته می‌شود و امتیاز تجمعی سپرده‌های مشمول مشتریان از زمان ثبت درخواست از طریق اپلیکیشن ویپاد، حداقل به مدت ۳ماه و حداکثر به مدت ۱‌سال، محاسبه خواهد شد.

حداقل مبلغ تسهیلات اعطایی به مشتریان در قالب این طرح، مبلغ ۱۰۰میلیون ریال و حداکثر مبلغ مذکور ۳۰۰میلیون ریال می‌باشد.

البته باید توجه داشت، از آنجا که مجموع اعتبار قابل تخصیص از سوی شبکه بانکی کشور به هر مشتری در قالب کارت اعتباری، حداکثر ۵۰۰ میلیون ریال است، لذا تخصیص اعتبار در قالب کارت اعتباری و از طریق این طرح نیز در مجموع اعتبار قابل تخصیص به هر مشتری، لحاظ خواهد شد.

شایان ذکر است نرخ سود بازپرداخت تسهیلات کارت اعتباری در ازای امتیاز سپرده قرض‌الحسنه جاری مشتری، متناسب با ضریب اعطای تسهیلات و با توجه به شرایط درخواستی ایشان، ۱۲، ۱۵ و ۱۸درصد است؛ همچنین نرخ سود بازپرداخت تسهیلات کارت اعتباری در ازای امتیاز سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی مشتری، متناسب با ضریب اعطای تسهیلات و با توجه به شرایط درخواستی ایشان، ۱۵ و ۱۸درصد است.

مهلت بازپرداخت این تسهیلات به‌صورت یکجا حداقل ۳ماه و حداکثر ۱سال، و به صورت اقساطی حداقل ۱۲ماه و حداکثر ۳۶ماه است. مشتریان حداکثر ۱سال پس از ثبت درخواست فرصت دارند تا از امتیازات خود برای دریافت تسهیلات استفاده کنند.

برای دریافت و نصب اپلیکیشن ویپاد می‌توان به بازارهای مجاز نرم‌افزاری، یا سایت بانک‌پاسارگاد به‌نشانی www.bpi.ir و یا وب سایت ویپاد به آدرس www.wepod.ir مراجعه کرد.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.bpi.ir/icc مراجعه کرده و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره‌ ۸۲۸۹۰ تماس حاصل فرمایید.

لینک خبر در خبرگزاری فارس

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=8217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.