• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

اعتقاد راسخ در حمایت از واحدهای تولیدی و ارائه خدمات به شهروندان داریم

  • کد خبر : 31285
  • 09 آذر 1400 - 15:44
اعتقاد راسخ در حمایت از واحدهای تولیدی و ارائه خدمات به شهروندان داریم

رئیس سرپرستی شعب قم بانک شهر در دیدار با نماینده آیت الله سیستانی، گفت: به عنوان بانکی محبوب در میان شهروندان و با شبکه گسترده شعب در سراسر کشور، امروز به عنوان یکی از حامیان اصلی واحدهای تولیدی، شهرداری ها و شهروندان به شمار می رویم.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، علی نجفی در دیدار با آیت الله سید جواد شهرستانی نماینده حضرت آیت الله العظمی سیستانی گفت: مدیران و کارکنان بانک شهر همواره در پاسداشت ارزش‌های دینی و رعایت ضوابط بانکداری اسلامی و ترویج شعائر مذهبی تلاش کرده اند.
نجفی تصریح کرد: کارکنان بانک با عزمی جهادی و اعتقادی راسخ برای حمایت از واحدهای تولیدی و ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان فعالیت می کنند.
وی با ارائه گزارشی از عملکرد، رویکرد و سیاست های بانک شهر، گفت: مدیران و کارکنان بانک، خدمات دهی به اقشار مختلف جامعه در بخش های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی را، توفیقی برای خود می دانند.
نجفی ادامه داد: بانک‌ شهر در سال جاری براساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در زمینه پشتیبانی و رفع موانع از فعالیت واحدهای تولیدی، سیاست‌های خود را براساس رشد تولیدات ملی و همچنین کمک همه جانبه به توسعه شهرها تنظیم کرده است.
رئیس سرپرستی شعب قم بانک شهر تاکید کرد: در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی خود و مقوله فرهنگ، تلاش کرده ایم از برنامه های فرهنگی در شهرهای زیر نظر این سرپرستی حمایت ویژه و همچنین تعامل گسترده ای با مجموعه های فقهی و مراکز حوزوی داشته باشیم.
آیت الله سید جواد شهرستانی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته از سوی بانک شهر؛ با تاکید بر خدمت صادقانه به مردم ، تکریم و جلب رضایت مشتریان، برای مسئولان و کارکنان این بانک آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=31285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.