محمد غلامرضایی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره با هدف اثبات اعتقاد باران به نقش پراهمیت و بدون جایگزین شبکه فروش در ایجاد اعتبار و اعتماد دوطرفه میان باران و مشتریان برگزار شد.
به گزارش رویداد خبربه نقل از بیمه باران، غلامرضایی درک نقش تاثیرگذار و بالنده کارگزاران توانمند و مسلط به امور فنی، حقوقی و بازاریابی در صنعت بیمه کشور را یکی از الزامات فعالیت در صنعت بیمه دانست و گفت: کارگزاران بیمه بهعنوان تحلیلگران ریسک، از یکسو مشاوران و بازوان تخصصی جامعه بیمهگذاران کشور هستند و از سوی دیگر، در تعیین سطح ریسک در نرخگذاری فنی و همچنین ارتقای سطح علمی بازار بیمه ایفای نقش میکنند. بنابراین این جشنواره تنها بر پایه تقدیر از عملکرد کارگزاران بیمه برگزار شد تا گام موثری در تقدیر و تکریم از تلاشهای آنها برداشته شود.
غلامرضایی در ادامه افزود: اگرچه شاید برگزاری این جشنواره گام کوچکی در تجلیل از تلاشهای شبکه فروشمحسوب شود، اما برنامهریزی و اجرای آن با فاصله کوتاهی از شروع به فعالیت شرکت در کنار استمرار و ادامهدار بودن این رونددر باران، نشان از ثبات این شرکت بیمهگر در تقدیر از عملکردهای مطلوب و ویژه دارد.
او در ادامه با اشاره به شرایط حضور در این جشنواره خاطرنشان کرد: تمامی کارگزاران رسمی بیمه در سراسر کشور که در زمینه ارائه محصولات بیمه باران فعالیت داشتند و در طول مدت جشنواره به حداقل فروش ۲۰۰ میلیون تومانی رسیده بودند، شرایط حضور در این جشنواره را کسب کردند و در نهایت از ۵ کارگزار برتر به شرح زیر که حائز بالاترین امتیازات از منشاءوصول حق بیمه و تعداد بیمهنامه صادره کردند، با پرداخت جوایز نقدی، تقدیر بهعمل آمد:
ردیفنام کارگزاراستانحق بیمه وصلی(میلیون ریال)تعداد بیمه نامه(فقره)مبلغ جایزه۱لیلا شفیعی برنجگانیاصفهان۲۴،۸۱۸۳۸۳۵۰ میلیون تومان۲دنیای آسایش ایرانیانالبرز۱۹،۴۶۰۱۱۶۴۰ میلیون تومان۳سعید اکبریتهران۱۶،۶۹۷۲۸۳۰ میلیون تومان۴مهدی ناصریمشهد۱۵،۱۳۵۳۵۲۰ میلیون تومان۵سیدمحمدفرید صدرالحسینیاصفهان۱۴،۷۲۲۱۲۱۰ میلیون تومان