• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

از انتخابات ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تا آخرین وضعیت ساکت الهامی سرمربی سابق تراکتور

  • کد خبر : 5748
  • 09 دی 1399 - 10:35
از انتخابات ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تا آخرین وضعیت ساکت الهامی سرمربی سابق تراکتور

برنامه دنیای ورزش این هفته شبکه اینترنتی تیوا اسپورت به موضوعات جذابی از جمله انتخابات ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور محمدرضا کاظمی آشتیانی و آخرین وضعیت ساکت الهامی سرمربی سابق تراکتور بعد از محرومیت و حواشی فوتبال به خصوص در زمینه داوری پرداخت.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی تیوا، انتخابات ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ١٣ دی ماه با حضور هشت کاندید برگزار خواهد شد که برنامه دنیای ورزش با حضور کاظمی آشتیانی به مباحث مهم این انتخابات اشاره کردند.

آشتیانی در این برنامه در پاسخ به سوال مجری درباره پیش بینی انتخابات گفت: صحبت ها و اقدامات کاندیدها در این هفته نتیجه را تعیین خواهد کرد ممکن است کاندیدایی به نفع کاندید دیگر کناره گیری کند و یا صحبت های برنده را در لحظه آخر مطرح کند.

وی که در سال ٩٠ به مدت ٢ سال و یک ماه مسئولیت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را بر عهده داشت، بیان کرد: برای رفع مشکلاتی از جمله مکمل، دوپینگ و دیگر مواردی که برخلاف مقررات بود از بنده درخواست شد که این مسئولیت را قبول کنم که اقدامات انجام شده برای جامعه بدنسازی بسیار ماندگار بوده است.

آشتیانی طرح و تصویب آئین نامه حمایت از قهرمانان، ورزشکاران، تکریم پیشکسوتان و ساماندهی باشگاه ها را از اقدامات موثر دوران مدیریت خود عنوان کرد و گفت: تمام اقدامات این طرح انجام شده و تنها باید در ریل قرار گیرد. در صورتی که بنده به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شوم این طرح را برای رفع مشکلات و دغدغه ورزشکاران به طور کامل در یک برنامه استراتژی ۵ ساله اجرا خواهیم کرد در غیر این صورت یادگاری از طرف من و همکارانم به فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خواهد بود تا ادامه این اقدام را انجام دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نفع کسی کناره گیری خواهد کرد، افزود: همه کاندیداها رقیب و رفیق بنده هستند و به هیچ وجه به نفع کسی کنار نمی روم.

در ادامه حسین اخلاقی به عنوان جوان ترین کاندید این انتخابات در ارتباط تلفنی گفت: قطعا انتخاب رئیس جدید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به نفع فدراسیون و ورزشکاران خواهد بود.

بخش دوم برنامه با حضور ساکت الهامی بود که به دلایل محرومیت و جدا شدن از تیم تراکتور سازی اشاره کرد.

سرمربی سابق تراکتور توضیح داد: وجود هوادار در تیم بزرگ تراکتور مهمترین سهم و نقش را در پیروزی این تیم دارد و اگر مربیانی توانستند به نتیجه موفقی دست یابند به خاطر حضور هواداران بوده است.

وی ادامه داد: در فینال جام حذفی اشتباهاتی مرتکب شدم که بسیاری از آنها ناخواسته بود. در بازی با استقلال که منجر به اخراج و محرومیت بنده شد، با وجود اینکه به مدت یک سال هم قرارداد تمدید شده بود، جو به گونه ای پیش رفت که همه بر علیه من از محرومیت بلند مدت و یکساله صحبت کردند تا شرایط به گونه ای پیش رود که فرد دیگری را جایگزین کنند.ساکت که ٢٠ روز از مدت محرومیتش باقی مانده است درباره پیشنهادات جدیدش گفت: پیشنهاداتی به بنده گفته شده ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام.

سرمربی سابق تراکتور خطاب به هواداران تیم بزرگ تراکتور بیان کرد: همیشه خود را متعلق به مکتب آذری زبان ها و تیم تراکتور می دانم و در حد توان برای موفقیت این تیم به عنوان یک طرفدار در صورت نیاز کمک خواهم کرد و برای مربی جدید آرزوی موفقیت می کنم.

همچنین در ادامه این برنامه علیرضا خسروی کارشناس داوری در گفت و گوی آنلاین به وضعیت داوری در لیگ فوتبال پرداخت و نسبت به چینش داوران و اشتباهات تاثیر گذار انتقاد کرد.

وی گفت: استفاده از ١۴٠ داور در ٨ هفته لیگ برتر آمار فضایی است. سوال این است که آیا تیم ها باید هزینه آزمایش داوران جدید را بپردازند؟ آیا این موضوع رانت انتخاباتی برای فدراسیون فوتبال محسوب نمی شود؟ ضمن موافقت با پرورش داوران جدید آیا این روش چیدمان سوال برانگیز نیست؟

خسروی در ادامه از فدراسیون فوتبال، حوزه های نظارتی و حراست درخواست کرد که به این مساله ورود کنند و اجازه ندهند کسانی که کاندیدای هیات رئیسه هستند در کمیته داوران برای داوران چیدمان تعیین کنند.

وی گفت: متاسفانه از روز سه شنبه قانون منسوخ داوران پشت دروازه به قوانین اضافه خواهد شد که امیدواریم مسئولان مربوطه از این موضوع جلوگیری کنند تا در نهایت انتخابات سالمی را در پیش داشته باشیم.

این کارشناس فوتبال نسبت به ناظران بازی نیز انتقاد کرد و افزود: ناظران و نمایندگان فدراسیون فوتبال حق ندارند کسی را اخراج کنند ولی متاسفانه در فوتبال کشور ما نمایندگان و ناظرین کنار زمین در بازی دخالت می کنند.

براساس این گزارش، برنامه دنیای ورزش شبکه اینترنتی تیوا اسپرت به موضوعات و حواشی دیگر انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و لیگ برتر فوتبال نیز پرداخت که علاقه مندان می توانند برای مشاهده کامل برنامه به سایت تیوا اسپورت به آدرس https://tva.tv/channels/Sport مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=5748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.