• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

ارسال بیش از ۱۵۴ هزار پرونده تخلف اقتصادی به تعزیرات

  • کد خبر : 2917
  • 01 آذر 1399 - 16:12
ارسال بیش از ۱۵۴ هزار پرونده تخلف اقتصادی به تعزیرات

در هفت ماهه امسال ۸۵۸ هزار و ۹۵۷ فقره بازرسی در خصوص کالاها و خدمات اولویت دار توسط بازرسان سازمانهای صمت در سراسر کشور انجام شده است که منجر به تشکیل ۳۸ هزار و ۵۹۳ فقره پرونده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، در هفت ماهه امسال ۱۵۴ هزار و ۱۱۳ فقره پرونده برای واحدهای متخلف اقتصادی تشکیل شده و جهت رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
در همین راستا، روزانه به طور متوسط در استان تهران ۴۳۳ بازرس در قالب ۲۱۶ تیم بازرسی مشغول بازرسی از واحدهای متخلف اقتصادی هستند.
همچنین در هفت ماهه امسال ۸۵۸ هزار و ۹۵۷ فقره بازرسی در خصوص کالاها و خدمات اولویت دار توسط بازرسان سازمانهای صمت در سراسر کشور انجام شده است که منجر به تشکیل ۳۸ هزار و ۵۹۳ فقره پرونده شده است.
تاکنون بیش از ۷۳۰ هزار انبار و محل نگهداری کالا شناسایی و در سامانه جامع انبارها ثبت شده است. در این راستا سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با همکاری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نسبت به تهیه و تدوین شیوه نامه بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا ذیل الزامات سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری و نگهداری کالا اقدام کرده است.
بر اساس جمع بندی گزارش عملکرد بازرسی و نظارت سازمان‌های صمت استان‌های سراسر کشور از تاریخ ابلاغ شیوه نامه تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار و ۸۷۵ مورد بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا صورت گرفته که منجر به تشکیل ۲۱۲۶ فقره پرونده و ارسال به اداره کل تعزیرات حکومتی شده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=2917

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.