به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ محمد احمدی با اشاره به تشکیل کمیته هماهنگی فعالیت ایام پایانی سال با عنوان «طرح بهارآورد ۱۴۰۲» در بخش های ستادی و ادارات کل پست استانها گفت: «بر اساس مفاد این طرح مدت زمان ارائه خدمات پستی در دفاتر قبول و باجه های معطله منتخب با راه اندازی شیفت های کشیک افزایش یافته و تمامی دفاتر قبول پست تا آخرین روز سال فعال و آماده خدمت رسانی به هموطنان است.»
وی با بیان اینکه در روزهای جمعه و ایام تعطیل طبق هماهنگی انجام شده شیفت های آماده سازی و توزیع جهت توزیع به موقع مرسولات هموطنان پیش بینی شده است، افزود: «در بخش رهسپاری، تمامی ناوگان شرکت ملی پست مهیای ارائه خدمات مناسب به هموطنان شده و هماهنگی های لازم با بخش خصوصی در زمینه های مختلف اعم از شرکت های هواپیمایی، راه آهن و … برای ارسال به موقع مرسولات صورت پذیرفته است.»
احمدی همچنین با اشاره به پیش بینی تیم های کنترلی به منظور نظارت بر چگونگی اجرای فرآیند در مراکز استان و شهرستان های تابعه برای حصول اطمینان از اجرای بهینه عملیات، گفت: «با پیش بینی های صورت گرفته پیرامون تبادل مرسولات در هاب های پستی و بهره گیری از سیستم های سورتینگ هوشمند در تهران و ۵ مرکز استان دیگر، زمینه برای ارائه خدمات بهتر فراهم شده است.»
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست با اشاره به افزایش چشمگیر ترافیک مرسولات در ایام پایانی سال از صبر و بردباری مشتریان قدردانی کرد و افزود: مرکز امور مشتریان شرکت ملی پست با شماره تلفن ۱۹۳ آماده پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به مشکلات احتمالی هموطنان خواهد بود.
ارتقای کیفیت خدمات پستی با طرح بهارآورد ۱۴۰۲
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست از اتخاذ تدابیر لازم برای خدمت رسانی مناسب به هموطنان با عنوان «طرح بهارآورد ۱۴۰۲» برای توزیع به موقع مرسولات پستی در ایام پایانی سال خبرداد.