• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
0

ارائه نگین امید سپه برای کمک به تامین نقدینگی خانواده ها با کارمزد ۲ درصد

  • کد خبر : 90402
  • 26 خرداد 1403 - 14:43
ارائه نگین امید سپه برای کمک به تامین نقدینگی خانواده ها با کارمزد ۲ درصد

طرح نگین امید سپه در راستای مسیولیت اجتماعی بانک برای کمک به تامین نقدینگی خانواده ها با کارمزد ۲ درصد تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با روش امتیازدهی ارایه شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از آرمان ملی آنلاین – در سال‌های اخیر که تورم در کشور افزایش داشته است موضوع تامین سرمایه در گردش و نقدینگی کسب و کارهای خرد و همچنین کمک به معیشت خانواده‌ها مورد توجه مدیران بانک سپه قرار گرفته است. در همین راستا به تازگی طرح جدیدی به نام نگین امید  تدوین کرده اند‌. این طرح بدون بروکراسی اداری و کاملا براساس نیاز مشتریان طراحی شده است. به طوری که بر مبنای آن متقاضیان و مشتریان حقیقی بالای ۱۸ سال بانک سپه برای دریافت وام قرض الحسنه می توانند به صورت کاملا غیرحضوری از طریق وب سایت امید بانک یا نصب آخرین نسخه «امید بانک» ، افتتاح سپرده قرض الحسنه پس انداز انجام دهند. «نگین امید» یک طرح امتیازی است که بر اساس میانگین موجودی حساب  متقاضیان در دوره زمانی دلخواه تا ۱۸ ماه سپرده گذاری در نظر گرفته می شود. در این طرح تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی اقساط بین ۱۲ تا ۶۰ ماه با کارمزد ۲ درصد در نظر گرفته شده است.

 بانک سپه طرح « نگین امید» را در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود ارایه کرده ، به همین دلیل بیشتر منافع مشتریان در آن در نظر گرفته شده است. همچنین این طرح با ارائه محصولات و خدمات بانکی نوین و پرداخت تسهیلات غیرحضوری در سامانه بانکداری دیجیتال به دنبال ارائه خدمات ، آسان‌تر، ارزان‌تر و مدرن‌تر به مشتریان است.

 مبالغ طرح نگین امید متنوع و تا ۳ برابر میانگین حساب متقاضیان است. به طوری که مشتریان حداکثر تا ۳۰۰ درصد مبلغ کارکرد سپرده مشمول دریافت تسهیلات با نرخ کارمزد ۲ درصد می‌شوند.

 طرح «نگین امید» بانک سپه با هدف‌ تمرکز بر احیای سنت قرض‌الحسنه و گسترش آن در سطح جامعه طراحی شده است.  تجهیز منابع برای رفع نیاز مالی مشتریان، توسعه پرداخت تسهیلات غیرحضوری در سامانه بانکداری از اهداف اجرای این طرح است.

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، براساس این طرح متقاضیان می توانند وام قرض الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان را بر اساس سپرده یک تا ۱۸ ماهه دریافت کنند. با توجه به تورم بالا برای کمک به مشتریان کارمزد این تسهیلات ۲ درصد تعیین شده است.  همچنین در این طرح مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بر مبنای محاسبه امتیاز توسط مشتری مشخص خواهد شد. از این رو مشتریان می توانند برای بهره‌مندی از این ظرفیت در یک بازه زمانی سپرده‌گذاری کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=90402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.