به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در این جشنواره، مشتریان شبکه بانکی کشور با پاسخ دادن به سؤالات مطرح شده، دیدگاه خود را در خصوص خدمات شبکه بانکی کشور اعلام کرده و در پایان، بانک برتر یا محبوبترین بانکهای کشور از دید مشتریان انتخاب خواهند شد.
بر این اساس، ایجاد فرصتی برای نظر دادن مشتریان بانکها در خصوص خدمات با یک جامعه آماری بالا، ارتباط بیواسطه میان مدیران ارشد بانکها و مشتریان، افزایش رضایتمندی مشتریان با آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم، فرصت بیشتر دیده شدن دیدگاه های مشتریان در فرآیندهای تصمیمگیری نظام بانکداری، ایجاد فضای رقابتی سالم میان بانکهای کشور و … از دیگر اهداف جشنواره سالانه “بانک محبوب من” است.
لازم به یادآوری است، در ششمین دوره جشنواره سالانه “بانک محبوب من” که با شعار تصویر سازمانی برتر در سال گذشته برگزار شد، بانک شهر همانند دوره های قبل در میان پنج بانک محبوب کشور قرار گرفت.
بر این اساس، مشتریان و علاقه مندان به بانک شهر می توانند با شرکت در نظرسنجی این دوره جشنواره، به نشانی زیر و انتخاب بانک شهر به عنوان بانک محبوب خود، از جوایز ارزنده این جشنواره بهره مند شوند.
ادامه برگزاری هفتمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» تا پایان خرداد ماه
هفتمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» که با هدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مشتریان با بانکها و آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم در حال برگزاری است، تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.