• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
2

اجرای طرح رجیستری تبلت و ساعت هوشمند از ۱۲ تیرماه

  • کد خبر : 18029
  • 09 تیر 1400 - 20:56
اجرای طرح رجیستری تبلت و ساعت هوشمند از ۱۲ تیرماه

در راستای لزوم اجرای طرح رجیستری موبایل واره ها اعم از تبلت و ساعت‌های هوشمند( دارای سیم کارت) این طرح در گمرک فرودگاه امام (ره) از ۱۲ تیرماه اجرایی خواهد شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایلنا، علی سلیمانی مدیرکل گمرک فرودگاه امام در این زمینه گفت: مسافرین ورودی به کشور در بدو ورود در سالن مسافری گمرک و با مراجعه به همکاران ما می بایست نسبت به اظهار و رجیستری گوشی تلفن همراه، تبلت، ساعت های هوشمند، بارکد اسکنر، مبدل تلفن ثابت به سیار، PDA و هر گونه تجهیزات دارای سیم کارت با ارائه مشخصات خود و موبایل واره های ورودی شان به گمرک اقدام نمایند.

مدیرکل گمرک فرودگاه امام با اشاره به دستگاه های تلفن همراه و موبایل واره های همراه اتباع خارجی اظهار داشت: اتباع خارجی پس از ثبت دستگاه خود در لحظه ورود در گمرک، بعد از گذشت حداقل یک ماه امکان فعالسازی در نزدیکترین گمرک مسافری محل سکونت خود را دارند، ضمن این که انجام فرایند رجیستری موبایل واره های وارده از طریق بسته های پستی نیز در بدو ورود در حوزه ۳ گمرک امانات پستی فرودگاه امام قابل رسیدگی و انجام می باشد.

همچنین رضا خورشیدی معاون مسافری گمرک فرودگاه امام در این زمینه افزود: مسافرینی که قبل از تاریخ ۱۲ تیرماه اقدام به ورود تبلت و موبایل واره نموده اند با قرار دادن سیم کارت و روشن کردن دستگاه خود دیگر نیازی به انجام فرایند رجیستری نخواهند داشت.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=18029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.