• امروز : پنج شنبه - ۲۴ مهر - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

بیمه ایران مصمم در مسیر رشد و بازآفرینی سازمانی / شبکه نمایندگی بزرگ‌ترین مزیت رقابتی بازار بیمه کشور تعامل بانک صادرات ایران با بخش تولید و کارآفرینان، راهبردی و مستمر است طرح الماس ملل؛ راهی آسان برای دریافت تسهیلات خرد تا سقف ۴ میلیارد ریال صنعت بیمه، کلید اعتماد در پروژه‌های سبز و پایدار است عبور منابع بانک ملی ایران از مرز ۲ هزار همت بر اساس آمار رسمی بانک مرکزی در ۶ ماه اول سال اعلام شد؛ پرداخت ۱۸۵ هزار میلیارد ریال وام ازدواج توسط بانک ملی ایران به بیش از ۵۵ هزار جوان دو انتصاب جدید در بانک ملی ایران؛ تقویت صندوق پس‌انداز ملی و تعامل مؤثر با مجلس تأیید سطح یک توانگری مالی بیمه البرز از سوی بیمه مرکزی آیین رونمایی از داشبورد جامع کنترلی ـ تحلیلی عملکرد بیمه آسیا برگزار شد برگزاری جلسه آموزشی رابطین شعب بیمه آرمان با محوریت توسعه بیمه‌های زندگی رویکرد بانک صادرات ایران تقویت امید، بالندگی و توانمندسازی جوانان کشور است

0

آیین رونمایی از داشبورد جامع کنترلی ـ تحلیلی عملکرد بیمه آسیا برگزار شد

  • کد خبر : 108403
  • 23 مهر 1404 - 6:28
آیین رونمایی از داشبورد جامع کنترلی ـ تحلیلی عملکرد بیمه آسیا برگزار شد

آیین رونمایی از داشبورد جامع کنترلی ـ تحلیلی عملکرد بیمه آسیا با حضور نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره ، معاونان و مشاوران مدیر عامل و مدیران این شرکت با محوریت تحول دیجیتال در نظام مدیریتی و در راستای ارتقای شفافیت، بهبود فرآیندهای مدیریتی و توسعه نظام تصمیم‌گیری داده‌محوردر بیمه آسیا برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مجتبی حیدری، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل در این مراسم با قدردانی از دست‌اندرکاران طراحی و تدوین این سامانه، آن را یکی از زیرساخت‌های کلیدی در مسیر تحول سازمانی و تصمیم‌سازی هوشمند  در بیمه آسیا عنوان کرد.
 
 وی با تأکید بر  شکل‌گیری صحیح زیرساخت‌ها و ریل‌گذاری‌های مدیریتی به عنوان اولویت اصلی، اظهار داشت: داشبورد کنترلی-تحلیلی بیمه آسیا این امکان را فراهم کرده است تا هر واحد مدیریتی، عملکرد  خود را نسبت به سال گذشته ارزیابی و تصمیم‌های آتی در حوزه کنترل عملکرد، برنامه‌ریزی و طراحی برنامه‌های سال آینده را بر پایه داده‌های دقیق و تحلیلی اتخاذ کند.
 
مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی و آموزش مبتنی بر تحلیل داده‌ها اظهار کرد: شبکه فروش باید جایگاه واقعی خود را در فرآیند برنامه‌ریزی پیدا کند تا آموزش‌ها و اقدامات اجرایی به‌صورت هدفمند دنبال شده و نتیجه آن در سبد عملکرد شرکت قابل مشاهده باشد.
 
وی با تأکید بر اهمیت مشارکت فعال مدیران در تکمیل داشبورد مدیریتی، اظهار داشت: آموزش کاربران نقش تعیین‌کننده‌ای در بهره‌برداری مؤثر از این ابزار دارد و این سامانه می‌تواند به آینه‌ای برای پایش و ارزیابی دقیق عملکرد بخش‌های مختلف سازمان تبدیل شود.
 
در بخش دیگری از این مراسم، غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمه‌های اموال، درخصوص بخش آتش سوزی طرح جام، علی حرمتی، مدیر بیمه‌های عمر و حوادث مطالب مرتبط با بخش حوادث طرح جام و  طرح زائر ۱۴۴۷ و رامین محمدی، مدیر حسابرسی و کنترل‌های داخلی در خصوص داشبورد جامع کنترلی- تحلیلی عملکرد بیمه آسیا توضیحاتی ارائه کردند و به اهمیت بهره‌گیری از این ابزار در بهبود فرآیندهای مدیریتی و توسعه طرح‌های جدید اشاره داشتند.
 
شایان ذکر است در پایان این مراسم ضمن رونمایی رسمی از طرح جام و زائر ۱۴۴۷، از مدیران و کارشناسانی که در طراحی و راه اندازی داشبورد جامع کنترلی- تحلیلی عملکرد بیمه آسیا نقش داشتند با اهدای لوح تقدیر توسط مدیرعامل بیمه آسیا قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=108403

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.