• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

آغاز تولید نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی LTPO برای سری آیفون ۱۳ پرو توسط سامسونگ

  • کد خبر : 15976
  • 10 خرداد 1400 - 10:20
آغاز تولید نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی LTPO برای سری آیفون ۱۳ پرو توسط سامسونگ

اپل قصد دارد همین آیفون‌های سری ۱۳ خود را معرفی و روانه بازار کند و مثل هر سال، پیش از معرفی جزئیات زیادی از این گوشی‌های مورد انتظار منتشر شده‌اند. بر اساس جدیدترین گزارش، سامسونگ تولید نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی LTPO را برای آیفون‌های نسل جدید سری پرو آغاز کرده است. اپل از این نمایشگرها در مدل‌های آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس استفاده خواهد کرد. پیش از این در مورد نمایشگرهای ۱۳ هرتزی برای آیفون‌های نسل قبل زیاد شنیده بودیم اما آن شایعات حقیقت نداشتند و حالا در مورد آیفون‌های سری ۱۳ بازگو می شوند.

تولید نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی LTPO برای آیفون پروهای جدید

بالاخره نسخه‌های پرو آیفون ۱۳ اپل به نمایشگرهای رده بالای LTPO مجهز خواهند شد. نمایشگرهایی که به واسطه رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی مورد توجه قرار می‌گیرند. همچنین گزارش دیگر مدعیست که LG نیز تولید نمایشگرهای رده پائین تر LTPS را برای مدل‌های رده پائین‌تر ۲۰۲۱ آغاز کرده است. طبق پیش بینی مینگ چی کو، تحلیلگر مورد اعتماد محصولات اپل، امسال کوپرتینویی‌ها فقط در مدل‌های رده بالای آیفون ۱۳ از پنل‌های ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهند کرد. از آنجایی که سال گذشته به دلیل شرایطی که کرونا رقم زد، تولید آیفون ۱۲ به تعویق افتاد، سامسونگ به صورت مستقل تولید نمایشگرهای OLED را آغاز کرد. اما این بار ممکن است خبری از تعویق در تولید آیفون‌های نسل جدید نباشد.

علاوه بر نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، گفته می شود که آیفون ۱۳ پرو دارای بدنه‌ای کمی ضخیم و بریدگی نمایشگر کوچک‌تری خواهد بود و برآمدگی دوربین دستگاه نیز بیشتر از گذشته خواهد بود. اندازه ناچ آیفون‌ها از زمان قرارگیری بر روی این گوشی‌های اپل تا به امروز یکسان بوده است. اپل در نظر دارد اسپیکر گوشی را در بالای دستگاه قرار دهد و آن را با سنسورهای Face ID ادغام کند. در این صورت اندازه ناچ کاهش پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=15976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.