به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ به منظور پاسخگویی بهتر به سوالات و مسائل مورد نظر بیمهگزاران و همچنین تسریع در رسیدگی به پروندههای جاری در سراسر کشور، برنامهای تحت عنوان “سهشنبههای سینایی” طراحی و آغاز شده است.
علی اصغر نائیجی سرپرست مدیریت امور مشتریان بیمه سینا در مورد جزئیات این برنامه بیان داشت: از این هفته، هر سهشنبه با حضور معاونین، مدیران و کارشناسان ستاد و شعب، سوالات مشتریان پاسخ داده میشود تا از این طریق، مدیران بدون واسطه در جریان سوالات و ابهامات مورد نظر مشتریان قرار بگیرند و علاوه بر پاسخگویی به آنها برای رفع مشکلات، چارهاندیشی کنند.
وی با اشاره به تقویت نیروی انسانی مستقر در مرکز تماس برای پاسخگویی بهتر به مشتریان افزود: با برنامهریزی صورت گرفته اخیراً مرکز تماس امور مشتریان با شماره تلفن ۲۸۰۷ـ۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته فعال شده است و کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانهروز، آماده دریافت سوالات و مسائل مورد نظر بیمهگزاران خواهند بود.
وی ادامه داد: علاوه بر این، نظرسنجی از مشتریان و تماس گیرندگان نیز به صورت ماهانه در حال انجام است تا به این روش پس از سنجش سطح کیفی خدمات، آن را ارتقاء دهیم.