• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

آشپزخانه هوشمند و نوروزی سامسونگ

  • کد خبر : 10796
  • 22 اسفند 1399 - 19:39
آشپزخانه هوشمند و نوروزی سامسونگ

همیشه نزدیک عید من و همسرم تصمیماتی برای تغییر دکوراسیون خانه می‌گرفتیم. اما امسال عید فرق داشت و با تمام انگیزه تصمیم داشتیم از تغییرات ظاهری فراتر برویم و حسابی خستگی سال گذشته را از تنمان در بیاوریم. چون سال‌ها بود که لباسشویی و یخچالمان را عوض نکرده بودیم تصمیم گرفتیم یک لباسشویی و یخچال متناسب با تغییرات جدید خانواده‌مان بگیریم. ما دیگر یک خانواده چهار نفره بودیم و در شرایط فعلی هم در بحث شستشو و هم نگهداری مواد غذایی نیاز به ظرفیت بیشتری داشتیم.

گرچه در ظاهر رویکرد ما از این تغییر داشتن ظرفیت بیشتر لوازم خانگی جدیدمان بود اما بعد از آشنایی با یخچال و فریزر‌های دوقلوی RR20-RZ20 و لباسشویی AddWash سامسونگ متوجه شدیم خانه‌مان را برای یک عمر، بهاری و لذتبخش کرده‌ایم.    

به طراوت و تازگی بهار

مدت‌ها بود بخاطر شرایط موجود تعداد دفعات کمتری برای خرید بیرون می‌رفتیم و عمده خرید می‌کردیم. اما در واقع یخچال ما به اندازه کافی جا نداشت و مواد غذایی را به سختی در یخچال و فریزر جا می‌دادیم. همین مسئله باعث می‌شد بسیاری از مواد غذایی‌مان در طبقات مختلف آنقدر دیده نشوند تا از تاریخ مصرف‌شان بگذرد.

علاوه بر ظرفیت بزرگ یخچال و فریزر دوقلوی RR20-RZ20 سامسونگ، فناوری«جریان چندگانه» یا Multi Flow این یخچال بود که من وخانواده‌ام را شگفت زده کرد. در این فناوری قفسه‌ها و همه کشوها به یک اندازه خنک می‌شوند و دمای دستگاه همیشه روی مقداری ثابت و یکنواخت حفظ می‌شود و مواد غذایی برای مدتزمان طولانی‌تری تازه می‌مانند و بخاطر فضای زیاد و مناسب یخچال همه چیز در دید ما قرار گرفته است. 

یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد یخچال هوشمند RR20-RZ20 در مقایسه با دستگاه‌های ساید بای ساید این است که می‌توانید یخچال را به دلخواه در سمت راست یا چپ فریزر مستقل قرار دهید. آن‌ها دارای درب‌های معکوس شونده هستند و می‌توانید آنها را طوری تنظیم کنید که از سمت راست یا چپ باز شوند. در نتیجه درب‌های یخچال و فریزر شما با درب ورودی سایش پیدا نمی‌کنند یا اگر مشکل کمبود فضا داشته باشید می‌توانید به راحتی آن‌ها را جدا از هم قرار بدهید.

یخچال تک درب و فریزر تک درب دوقلوی سامسونگ دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال هستند که مصرف انرژی آن از کمپرسورهای معمولی بسیار کمتر است و شما با صرفه جویی در مصرف انرژی هزینه قبض برق کمتری هم می‌پردازید. ضمنا سیستم «سنسور هوشمند» آن از تعدادی سنسور داخلی و خارجی برای بهینه سازی درجات دما و رطوبت و کاهش مصرف انرژی بهره می‌برد.

به علاوه اینکه اگر در هر زمان مخصوصا در نوروز که رفت و آمدها بیشتر می‌شود برای اینکه چیزهایی که تازه در یخچال گذاشتید به سرعت خنک شوند، می‌توانید از ویژگی «سرمایش قدرتمند» یا Power Cool استفاده کنید.

اگر هم به میزان زیادی میوه و سبزیجات خریدید، می‌توانید از «کشوی بزرگ کنترل رطوبت» استفاده کنید این یخچال‌های هوشمند با تشخیص تفاوت میوه و سبزی‌ها نیازهای رطوبتی آن‌ها را به شکل مناسبی تامین‌ می‌کنند و در نتیجه می‌توانید آنها را برای مدت زمان طولانی‌تری تازه و مفید نگه دارید.

یک تغییر کاملا بهاری

تغییر اساسی و بهاری دیگرِ خانه ما با ورود لباسشویی ۸ کیلویی Q1468 سامسونگ شکل گرفت. فناوری منحصربفرد به نام ادواش که تنها در لباسشویی‌های نسل جدید سامسونگ وجود دارد. ادواش یک در کوچک بالای درِ اصلی ماشین لباسشویی است که به شکلی طراحی شده که این امکان را می‌دهد تا در زمان‌هایی معین از چرخه شستشو، لباس های جامانده را به ماشین اضافه کنید.

با این فناوری می‌توانید شستشوی پارچه‌های ابریشم و حریر مثل پرده‌ها را که بهتر است آنها را با دست بشویید هم به فناوری AddWash بسپارید و در آخرین مرحله آن‌ها را به چرخه شستشو اضافه کنید. مخصوصا در ایام نوروز و خانه تکانی این فناوری بسیار کمک کننده است.

 فناوری Eco Bubble هم یکی دیگر از فناوری‌های جالب توجه این سری ماشین لباسشویی‌های سامسونگ است. استفاده از آب سرد در فناوری حباب‌ساز Eco Bubble باعث می‌شود تا انرژی و زمان کمتری برای شستن لباس‌ها استفاده کنید. حباب‌های کوچکی که از ترکیب مواد شوینده، آب سرد و هوا تولید می‌شود با قرار گرفتن در فضای بین لکه و پارچه لباس به عمق بافت‌ و الیاف آن نفوذ می‌کند و لکه‌ها را به راحتی از بین می‌برند.

همچنین برای زمان‌هایی که با لکه‌های سرسختی روبرو شدید می‌توانید با فعال‌کردن دکمه Bubble Soak قوی‌ترین حالت‌ لکه‌بری را فعال کنید.

ورود این فناوری‌های جدید و توانمند به خانه ما جلوه‌ای چشم‌نواز و تازه داده است. گویا آشپزخانه ما به خوبی آماده رسیدن بهار است.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=10796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.