• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

آخرین مهلت برای شرکت در مزایده املاک بانک مسکن در خرداد ۱۴۰۰اعلام شد

  • کد خبر : 16714
  • 21 خرداد 1400 - 17:01
آخرین مهلت برای شرکت در مزایده املاک بانک مسکن در خرداد ۱۴۰۰اعلام شد

بانک مسکن آخرین مهلت متقاضیان برای شرکت در مزایده املاک مازاد این بانک در خردادماه سال جاری را اعلام کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا وبراساس اعلام این بانک، متقاضیان شرکت در مزایده املاک مازاد بانک مسکن در خرداد ماه ۱۴۰۰برای دریافت اسناد مزایده و ارائه درخواست و پیشنهادات خود برای این املاک تا تاریخ شنبه ۲۱خرداد ماه فرصت دارند.

در جریان برگزاری این مزایده املاک مازاد بانک مسکن در ۱۷ استان کشور برای عرضه به متقاضیان به معرض فروش گذاشته شده است.

بر اساس اطلاعیه بانک مسکن در خصوص برگزاری مزایده ملکی مربوط به عرضه املاک این بانک در خرداد ماه ۱۴۰۰ بانک مسکن در نظر دارد املاک مازاد خود واقع در استانهای تهران ،گیلان، سمنان، لرستان ، کرمانشاه ، خوزستان ، سیستان و بلوچستان، اصفهان ، کرمان ، هرمزگان،خراسان رضوی ، ایلام ، چهار محال و بختیاری،فارس،مازندران،قزوین و یزد را از طریق برگزاری مزایده عمومی و به صورت شرایط نقد و یانقدو اقساط به متقاضیان ارائه دهد.

روش پرداخت در این مزایده در قالب پرداخت اقساطی به صورت۶۰% نقدی و الباقی در اقساط حداکثر ۳۶ ماه با نرخ سود ۱۸% در نظر گرفته شده است. براساس اعلام اداره مسئول برگزاری این مزایده همچنین در مزایده فروش املاک مازاد بانک مسکن در خرداد ماه ۱۴۰۰، اولویت با فروش نقدی است. این املاک، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به فروش خواهند رسید.

جزییات این مزایده برای اولین بار در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۱۰منتشر و تاریخ بازدید آن مربوط به ۱۴۰۰/۳/۱۱است. همچنین متقاضیان شرکت در این مزایده از تاریخ ۱۴۰۰/۳/۱۲مکان دریافت اسناد این مزایده از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت را در اختیار داشتند. آخرین مهلت دریافت این اسناد نیز روز شنبه ۲۲ خرداد ماه سال جاری اعلام شده است.

متقاضیان همچنین تا تاریخ سه شنبه مورخ۱۴۰۰/۴/۱مهلت دارند تا پیشنهادات خود در این زمینه را به بانک مسکن ارائه دهند. تاریخ بازگشایی پاکت‌های مزایده روز دوشنبه ۱۴۰۰/۴/۷و تاریخ اعلام نتایج به برنده‌ها روز۱۴۰۰/۴/۲۹ نظر گرفته شده است.

بنا بر اعلام بانک مسکن، کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت برگ شرایط مزایده تا ارائه پیشنهادمزایده‌گران و بازگشایی پاکت ها و همچنین پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه) از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت( ستاد)به آدرس اینترنتیwww.setadiran.ir خواهد بود. همچنین متقاضیان می توانند جهت بازدید از املاک به مدیریتهای شعب مربوطه مراجعه کنند.

به گزارش هیبنا، اطلاعات مربوط به نشانی وشماره تلفن‌های مدیریت‌های شعب مربوطه در سایت بانک مسکن موجود است. بنا بر اعلام بانک مسکن، تاریخ بازگشایی پاکت های پیشنهادات ارائه شده از طریق سامانه ستاد در روز دوشنبه مورخ۱۴۰۰/۴/۷ساعت۸:۰۰صبح در محل تهران – خیابان فردوسی- نبش سرهنگ سخایی -ساختمان ادارات مرکزی بانک مسکن ـ طبقه پنجم ـ سالن کنفرانستعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، املاک ارائه شده در قالب مزایده املاک مازاد بانک مسکن در خرداد ماه ۱۴۰۰ که در ۱۷ استان کشور عرضه خواهند شد در ۳۸مورد شامل املاک تجاری، مغازه با حق سرقفلی، فضای سبز، مسکونی، شرکت صنعتی با کاربری تولیدی، انبار ، اداری و رفاهی است.

این املاک در راستای سبک‌سازی دارایی‌های غیرمولد بانک مسکن وتامین منابع مالی از محل این املاک به منظور افزایش توان پرداخت تسهیلات در بخش مسکن و سایر بخش‌های مرتبط و در ادامه برگزاری مزایده‌ها وعرضه‌های املاک مازاد این بانک تدارک دیده شده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=16714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.