• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

آبی‌ها به حافظیه رسیدند/ تقابل نویدکیا و تارتار در داربی اصفهان

  • کد خبر : 29034
  • 16 آبان 1400 - 14:17
آبی‌ها به حافظیه رسیدند/ تقابل نویدکیا و تارتار در داربی اصفهان

رویداد خبر – هفته چهارم لیگ برتر با برگزاری داربی اصفهان پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) به ایستگاه چهارم خود رسید و با برگزاری چهار دیدار در تهران، تبریز، اصفهان و شیراز آغاز خواهد شد.

هوادار – پدیده/ ساعت ۱۶:۰۰

دو تیمی که در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشتند باید رو در روی یکدیگر قرار بگیرند. شاگردان رضار عنایی در سه دیدار گذشته خود با وجود تمجید سرمربیان حریف از عملکرد این تیم اما نتوانستند موفقی به دست بیاورند و بدون امتیاز در رده پانزدهم جای گرفته‌اند. آن‌ها به دنبال شکستن این طلسم هستند و می‌خواهند به اولین امتیاز خود دست پیدا کنند.

در مقابل پر حاشیه ترین تیم لیگ برتر یعنی پدیده با اکبر میثاقیان سرمربی جدید خود پا به این مسابقات می‌گذارد. تیمی که در بحث مالکیت مشکلات فراوانی دارد و حتی اسم این تیم هنوز مشخص نیست. باشگاهی‌ که طی هفته‌های گذشته بی‌نظمی فراوانی را تجربه کرده و همین مساله باعث شده عملکردی ناموفق را تا این هفته از رقابت‌ها به ثبت برساند. آن‌ها در سه دیدار گذشته خود تنها یک امتیاز را کسب کرده‌اند.

تراکتور – پیکان/ ساعت ۱۶:۰۰

شاگردان فیروز کریمی در سه بازی تنها یک پیروزی به دست آوردند تا هواداران از وضعیت کنونی تیم‌شان ناراضی باشند. تراکتوری‌ها پس از شکست هفته گذشته مقابل استقلال سعی دارند با کسب امتیاز کامل مقابل پیکان به جدول و به کورس بالای جدولی‌ها برگردند.

پیکانی‌ها پس از لغو دیدارشان در هفته سوم باید با یک بازی کمتر به مصاف تراکتور بروند. آن‌ها نمایش خوبی در دو دیدار گذشته‌شان داشتند و با چهار امتیاز در رده ششم قرار دارند و می‌توانند با یک پیروزی دیگر تا رده سوم بالا بیایند. مجتبی حسینی با جذب بازیکنان کم نام و نشان و رهبری یک تیم جوان می‌تواند پدیده لیگ برتر باشد.

فجرسپاسی – استقلال/ ساعت ۱۶:۰۰

علی اصغر کلانتری، سرمربی فجرسپاسی می‌گوید تیمش مقابل هیچ تیمی باج نمی‌دهد و در مقابل استقلال نیز از این تیم نمی‌ترسد. فجری‌ها در دیدار هفته گذشته‌شان نتیجه‌ای فراتر از انتظار را به دست آوردند و در آبادان با دو گل صنعت نفت را شکست دادند تا اولین پیروزی خود را در لیگ بیست و یکم به دست آورند. آن‌ها باید در ورزشگاه حافظیه‌ که هنوز به طور کامل شرایط استانداردی را ندارد باید پذیرای شاگردان فرهاد مجیدی باشند.

در مقابل استقلالی‌ها با توپ پر پا به این مسابقه می‌گذارند. شاگردان فرهاد مجیدی با سه بازی و ۹ امتیاز خود را مدعی کسب عنوان قهرمانی معرفی کرده‌اند. همچنین ITC رودی ژستد، مهاجم خارجی جدید استقلالی‌ها نیز صادر شده است و این بازیکن می‌تواند در کنار مایگا دیگر خارجی استقلال در ترکیب آبی‌پوشان قرار بگیرد. فرهاد مجیدی می‌خواهد به بهترین شکل ممکن بازی‌ها را پشت سر بگذارد تا از کورس صدر حدول عقب نماند.

سپاهان – ذوب‌آهن/ ساعت ۱۸:۰۰

جذاب ترین دیدار هفته چهارم تقابل دو تیم اصفهانی لیگ برتر است. تقابل مهدی تارتار و محرم نویدکیا که در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی را با تیم‌هایشان به نمایش گذاشتند، داربی اصفهان را جذاب تر خواهد کرد. ذوبی‌ها پس از لغو دیدارشان با پیکان پا به این مسابقه می‌گذارند و به دلیل شکست در بازی مقابل استقلال، نمی‌خواهند باز هم امتیاز از دست دهند و برای پیروزی وارد زمین خواهند شد.

آماده ترین تیم لیگ بیست‌ویکم به چیزی جز کسب تمام امتیازات در بازی‌های پیش رویش فکر نمی‌کند. آن‌ها خوب می‌دانند که از دست دادن امتیاز در بازی‌های ابتدایی لیگ چقدر در پایان لیگ به ضررشان است و دیگر نمی‌خواهد تجربه تلخ سال گذشته را تکرار کند. محرم نویدکیا و تیمش اکنون با سه برد از سه بازی در صدر جدول قرار دارند و همین مساله جذابیت‌های این دیدار را افزایش خواهد داد. باید دید در نهایت کدام تیم می‌تواند پیروز از زمین خارج شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=29034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.