• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

پیام نوروزی دکتر قلی پور ریاست محترم هیات مدیره بیمه آرمان

  • کد خبر : 11541
  • 01 فروردین 1400 - 14:32
پیام نوروزی دکتر قلی پور ریاست محترم هیات مدیره بیمه آرمان

بسمه تعالی بهار، هنگامه‌ی نو شدن و رستاخیز عظیم طبیعت در گذر زمان و پیا‌م‌آور طلوع دوباره امید به آینده است. بهار حاکی از عنایت خالق مهربان به مخلوقات و فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. بهار یعنی درس گرفتن از گذشته و امید به آینده. در ابتدای بهار از خداوند سبحان و […]

بسمه تعالی

بهار، هنگامه‌ی نو شدن و رستاخیز عظیم طبیعت در گذر زمان و پیا‌م‌آور طلوع دوباره امید به آینده است.

بهار حاکی از عنایت خالق مهربان به مخلوقات و فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. بهار یعنی درس گرفتن از گذشته و امید به آینده.

در ابتدای بهار از خداوند سبحان و تدبیر کننده شب و روز و بی همتای هستی بخش، دگرگونی، تحول و بهترین احوال را برای همه شما عزیزان تمنا می کنم.

خداوند متعال را شاکرم که با همت والای همکاران عزیزم در بیمه آرمان در سال گذشته توانستیم گام هایی استوار در تحقق اهداف و طرح های متعالی برداریم و مثل همیشه با قلبی سرشار از عشق و مهر و متکی بر شعار به یاد ماندنی «آرمان ما آرامش شما»، خدمتگزار ملت شریف ایران باشیم.

مفتخریم در سالی که گذشت با تحقیق و‌ مطالعه فراوان و به کارگیری نیروهای جوان و متخصص توانستیم دستگاهی با قابلیت دریافت و شناسایی ارز و‌ چاپ بیمه نامه طراحی کرده و پروژه ملی تحت عنوان صدور مکانیزه بیمه نامه مسافرتی اتباع خارجی متقاضی ورود به کشور با نام تجاری INEX را برای اولین بار در کشور ارائه نماییم.

در سال پیش روی برانیم تا با بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از تمام منابع و امکانات موجود، ارتقای ساختار اداری و مدیریتی و گسترش آگاهی، به‌گونه‌ای عمل کنیم که افزایش رضایت ذینفعان و توسعه مشارکت عمومی در راستای اهداف و برنامه‌های بیمه آرمان تحقق یابد و به یاری خداوند این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود.

برخود لازم می دانم فرارسیدن سال نو و عید نوروز ۱۴۰۰ را به همکاران تلاشگرم در بیمه آرمان، نمایندگان پرتوان شرکت، بیمه‌گذاران عزیز و سهام‌داران گرانقدر تبریک عرض نمایم. امیدوارم سال جدید، نویدبخش اندیشه های بکر و تصمیم های نو برای آینده شما عزیزان باشد.

در پایان از خداوند بهار آفرین سالی سرشار از خیر و برکت و معنویت توام با صحت و سعادت را برای همکاران، نمایندگان، بیمه‌گذاران و ذی‌نفعان شرکت و همه مردم شریف و مومن ایران مسالت دارم. روزهای تان بهاری و بهارتان جاودانه باد.

مجید قلی پور
رییس هیئت مدیره

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=11541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.