• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

پیام مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک مهر ایران به مناسبت عید نوروز

  • کد خبر : 11421
  • 28 اسفند 1399 - 20:14
پیام مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک مهر ایران به مناسبت عید نوروز

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل به همراه اعضای هیأت مدیره این بانک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز پیامی صادر کردند. در این پیام آمده است: «بهار موسم نو شدن است؛ فصل تازگی. این تازگی، تنها در جامه کهن را نو کردن تجلی […]

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل به همراه اعضای هیأت مدیره این بانک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز پیامی صادر کردند.
در این پیام آمده است:
«بهار موسم نو شدن است؛ فصل تازگی. این تازگی، تنها در جامه کهن را نو کردن تجلی پیدا نمی‌کند. همه ما برای حرکت در مسیر صحیح، نیازمندیم به عقب نگاه کنیم و کارنامه یک سال گذشته خود را بازبینی کنیم تا ادامه مسیر برایمان آسان‌تر شود و اگر نیاز است، راه جدیدی برگزینیم.
خدمت‌گزاران شما در نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور کوشیدند در سالی که اقتصاد کشور متأثر از دو عامل اصلی تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا با چالش‌هایی همراه بود، به سهم خود از باری که بر دوش مردم است، کم کنند. قطعاً همین تلاش بی‌مضایقه بود که اعتماد شما را بیش از پیش به بانک مهر ایران جلب کرد و این خانواده بزرگ، اکنون ۱۰ میلیون نفری شده است.
بانک مهر ایران با گسترش ارائه خدمات بر بسترهای نوین و به‌صورت غیرحضوری موفق شد تا میزان بسیار زیادی مشتریان را از حضور در شعب بانک بی‌نیاز کند. این مسئله‌ با شیوع بیماری کرونا اهمیتی مضاعف نیز پیدا کرد.
همچنین با ارائه تسهیلات در حوزه‌های مختلف، به نیازهای افراد متقاضی تسهیلات قرض‌الحسنه تا حد ممکن پاسخ دادیم. پرداخت بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰هزار فقره به ارزش ۳۲۰هزار میلیارد ریال بخشی از عملکرد بانک مهر ایران در سال جاری است. در این بین توجه به همکاری با نهادهای حمایتی با رویکرد توانمندسازی مددجویان این نهادها، که در این شرایط بیش از پیش نیاز به یاری دارند نیز به‌طور جدی در دستور کار بوده است.
همچنین با اینکه شرایط اقتصادی برای همه بنگاه‌های اقتصادی در سالی که گذشت دشوار بود و بانک مهر ایران نیز از این قاعده مستثنی نبود، اما فعالیت‌های بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی نه تنها کم نشد، بلکه با قوت و قدرت بیشتر نیز ادامه یافت. بیمه ۵۰۰هزار خانه روستایی، مصرف منابع حاصل شده از محل جریمه دیرکرد در حوزه عام‌المنفعه و همچنین کمک به مردم زلزله‌زده سی‌سخت تنها نمونه‌ای از اقدامات گسترده بانک مهر ایران در این حوزه بود.
سال ۱۳۹۹ را با همه رخدادهایش پشت سر گذاشتیم. امیدواریم به آسان‌تر شدن شرایط اقتصادی برای مردم کمک کرده باشیم. اگر قصوری هم به دلیل خارج بودن از ظرفیت و توان بانک مهر ایران در عملکرد مجموعه بانک بوده، از مردم عزیز به‌ویژه مشتریان گرامی پوزش می‌طلبیم.
لازم است از اعتماد سهامداران و مشتریان محترم بانک که پس از عنایت خداوند، بزرگ‌ترین پشتوانه ماست، تشکر کنیم. همچنین از همه کارکنان بانک به‌ویژه نیروهای شعب کمال تشکر را داریم که در این شرایط سخت و با وجود شیوع بیماری کرونا، با جدیت تمام ارائه خدمت به مشتریان را استمرار بخشیدند.
بر آنیم در سال ۱۴۰۰ با گسترش خدمات خود در حوزه‌های مختلف، افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم و با گسترش خدمات مبتنی بر بانکداری نوین، بیش از پیش مشتریان خود را از حضور در شعبه بی‌نیاز کنیم. امید که لطف خداوند متعال و اعتماد روزافزون شما پشتیبان ما باشد.
برای کشور عزیزمان سربلندی و برای شما عزیزان سالی خوش همراه با سلامت و توفیق را آرزومندیم.
ایام ز دیدار شمایند مبارک
نوروز بمانید که ایام شمایید»

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=11421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.