• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت عید سعید فطر

  • کد خبر : 14470
  • 22 اردیبهشت 1400 - 14:40
پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت عید سعید فطر

دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر پیام تبریکی صادر کرد، در این پیام آمده است:

ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و ماه گشایش درهای رحمت و بخشایش الهی بود که در میعادگاه فطر به پایان رسید تا زنگار معصیت را از دل های پاک بندگان زدوده و به نور ایمان جلایی دوباره ببخشد.
عید فطر هنگامه نزول فضل و رحمت پروردگار بر مؤمنانی است که به مرتبه تقرب و کسب رضایت حق نایل آمده اند و با بازگشت به فطرت پاک انسانی خود در پرتو آیات نورانی قرآن و نیایش در شب های قدر و اظهار بندگی به درگاه معبود پس از یک ماه خودسازی شکر او را به جای می آورند که نعمت هدایت را بر آنان ارزانی داشته و امت اسلام را به برکت این هدایت، برتری بخشیده است.
خداوند متعال را سپاس می گوییم که توفیق اظهار ایمان و خلوص در بارگاه احدیتش را در این ماه عزیز نصیبمان کرد تا با روزه‌ داری در این ماه پربرکت، بار دیگر با میهمان شدن بر خوان بزرگ نعمت و دریای بیکران الطافش به آرامشی وصف‌ناشدنی دست یابیم.
اینک در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، عید شکرانه تهذیب و تزکیه نفس، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مؤمنان روزه دار، این عید فرخنده را به تمامی مسلمانان به خصوص همکاران ارجمندم در بانک صنعت و معدن تبریک عرض نموده و از خداوند متعال می خواهم که بهترین سرنوشت ها را برای بندگان صالح خویش مقدر فرماید و همواره ما را در راه عبودیت خویش و خدمت به خلق یاری نماید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=14470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.