• امروز : شنبه - ۲۴ آذر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

اعطای ”نشان فردوس“ به پاس اقدامات جهادی بانک سپه در حوزه محرومیت‌زدایی  اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص تعطیلی شعب استان مازندران در تاریخ ۲۵ آذر ۱۴۰۳ اگزیم بانک ایران بازوی توسعه ای صنعت شکلات کشور شعبه شاهین ویلای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز افتتاح شد گام‌های استراتژیک برای تقویت همکاری‌های بین‌سازمانی و توسعه صنعت بیمه بانک پارسیان ۱۴ سپرده‌گذار را در دهمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبا شگفت‌زده کرد/ ۵ میلیارد ریال جایزه ویژه این قرعه کشی ثبت‌نام در طرح جدید ایران‌خودرو با حساب وکالتی بانک مسکن اساتید بین المللی، نمایندگان بیمه سامان را آموزش دادند مذاکرات بانک سینا و بانک VTB روسیه جهت تأمین مالی تجار ایرانی و روسی سندیکای بیمه‌گران ایران با مشارکت تمامی ذینفعان، طرح عملیاتی خود جهت مدیریت چالش‌های موجود میان شیوه‌های متعارف و نوظهور فروش محصولات بیمه‌ای را به بیمه مرکزی ارائه کند جزئیات فرایندهای مرتبط با پرداخت خسارت افت خودرو تشریح شد

2

ورود هوش مصنوعی به خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

  • کد خبر : 97372
  • 30 آبان 1403 - 15:34
ورود هوش مصنوعی به خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با هدف بهره‌مندی از فن‌آوری‌های هوش مصنوعی و ارایه تجربه‌ای نوین به مشتریان، محصول جدیدی به نام «دستیار هوشمند مشتریان» را بر روی وب‌سایت ایساکو راه‌اندازی کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- محمد حسن‌پور، رییس مرکز نوآوری‌های دانش‌بنیان شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، درباره این دستیار هوشمند گفت: «دستیار هوشمند مشتریان» با هدف ارتقای سطح خدمات پس از فروش و افزایش بهره‌وری در پاسخ‌گویی به مشتریان و با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری راه‌اندازی شده است. این چت‌بات هوشمند به صورت رسمی بر روی سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir  در دسترس قرار گرفته و قادر است به‌طور برخط و ۲۴ ساعته به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهد. این چت‌بات هوشمند به منظور ارتقای فرآیند ارتباطات با مشتریان و ایجاد تجربه کاربری بهتر برای آنان توسط مرکز نوآوری‌های دانش‌بنیان ایساکو طراحی شده و توسعه یافته است.

وی افزود: این فن‌آوری با توجه به نیاز نسل جدید به ارتباطات دیجیتال و دسترسی آسان به اطلاعات طراحی شده و به عنوان کانالی نوین در کنار سایر مسیرهای ارتباطی مانند شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ مرکز پاسخ‌گویی و امداد ایران‌خودرو به مشتریان معرفی شده است. مشتریان قادر خواهند بود با استفاده از این چت‌بات، از خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی در مورد محصولات، خدمات پس از فروش و قطعات یدکی بهره‌مند شوند.

حسن‌پور در ادامه تشریح کرد: قابلیت‌ها و ویژگی‌های دستیار هوشمند مشتریان ایساکو با استفاده از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی طراحی شده تا بتواند به شکل خودکار، سوالات متداول مشتریان را تحلیل کرده و پاسخ‌های دقیق و متناسب با نیازهای آن‌ها را ارایه دهد. این ابزار همچنین با قابلیت یادگیری از تعاملات قبلی، به مرور زمان هوشمندتر و بهینه‌تر عمل خواهد کرد و می‌تواند به پرسش‌های پیچیده‌تری پاسخ دهد. به این ترتیب، از حجم تماس‌های تلفنی کاسته شده و خدمات‌دهی در حوزه پس از فروش با کیفیت و سرعت بیش‌تری انجام می‌پذیرد.

وی به برنامه‌های آتی برای توسعه این دستیار هوشمند اشاره کرد و گفت: در ماه‌های آینده، قصد داریم دستیار هوشمند مشتریان را در سامانه‌های دیگری از ایران‌خودرو نیز به کار بگیریم. به این ترتیب، این ربات در وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو و وب‌سایت امداد خودرو نیز به مشتریان ارایه خواهد شد تا بتوانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.

حسن‌پور تاکید کرد: دستیار هوشمند ایساکو به طور مداوم و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های هوش مصنوعی به‌روزرسانی می‌شود و به صورت مستمر بهبود خواهد یافت تا بتواند به طور موثرتر و جامع‌تر به نیازهای مشتریان پاسخ دهد و در نهایت، رضایتمندی و اعتماد بیش‌تر مشتریان را به دست آورد. 
 

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=97372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.