• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

مشخصات و قیمت گوشی هوشمند Nord N ۲۰۰ ۵G

  • کد خبر : 17166
  • 27 خرداد 1400 - 14:20
مشخصات و قیمت گوشی هوشمند Nord N ۲۰۰ ۵G

معرفی مشخصات گوشی هوشمند Nord N۲۰۰ ۵G به همراه قیمت و تمام جزئیات آن را در این گزارش بخوانید.

فون آرنا، گوشی هوشمند جدید شرکت وان پلاس با نام Nord N۲۰۰ ۵G با مشخصات قابل توجه و قیمت مناسب رسما معرفی شد. این شرکت تلفن هوشمند سال ۲۰۲۱ خود یعنی Nord N۲۰۰ را رونمایی کرد که جانشین Nord N۱۰۰ خواهد بود.

طراحی OnePlus Nord N۲۰۰

جلوی گوشی OnePlus Nord N۲۰۰ از نظر طراحی بسیار شبیه به OnePlus Nord CE و OnePlus Nord N۱۰ است و از همان طراحی دوربین سلفی برخوردار است. دوربین جلویی، دقیقاً مانند دوربین Nord CE در گوشه بالا و در سمت چپ نمایشگر قرار دارد. از نظر اندازه، گوشی OnePlus N۲۰۰ ۵G نیز شبیه Nord CE ۵G است. این دستگاه از پلاستیک ساخته شده است و فقط در یک گزینه رنگی Blue Quantum ارائه می‌شود.

این گوشی یک اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور قرار دارد. این دستگاه از همان جک هدفون Nord N۱۰۰ بهره می‌برد. یکی از شگفتانه‌های گوشی جدید وان پلاس، وجود اسلات کارت Micro-SD است که با استفاده از آن می‌توانید فضای ذخیره سازی خود را به راحتی افزایش دهید.

به طور کلی، طراحی Nord N۲۰۰ ۵G چیزی نیست که ما قبلا آن را ندیده باشیم، اما هم تراز با روند ۲۰۲۱ است و به اندازه کافی مدرن است.

نمایشگر و دوربین‌های Nord N۲۰۰

یک صفحه نمایش IPS LCD جلوی گوشی Nord N۲۰۰ ۵G را پوشانده است. ابعاد صفحه نمایش ۶.۴۹ اینچ و رزولوشن آن FullHD+ با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است. چیزی که این تلفن جدید از مدل N۱۰۰ نگه داشته است، حاشیه‌های آن است. نسبت صفحه نمایش به بدنه N۲۰۰ ۵G تقریباً همان نسبت N۱۰۰ است.

گوشی N۲۰۰ ۵G دارای یک ماژول دوربین سه گانه با یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی جلو هم ۱۶ مگاپیکسل است.

عملکرد باتری و ذخیره‌سازی گوشی هوشمند Nord N۲۰۰ ۵G

گوشی OnePlus Nord N۲۰۰ ۵G به پردازنده جدید اسنپدراگون ۴۸۰G مجهز شده است. این پردازنده طراحی شده است تا ۵G را به تلفن‌های ارزان قیمت اندرویدی برساند. این گوشی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است و همانطور که قبلاً اشاره کردیم از طریق حافظه خارجی قابل ارتقا است.

این تلفن باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری دارد، اما قابلیت شارژ بی سیم را ندارد. البته از شارژر سریع سیمی ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند.

قیمت و تاریخ انتشار گوشی هوشمند Nord N۲۰۰ ۵G

گوشی همراه OnePlus Nord N۲۰۰  ۵G در ایالات متحده ۲۳۹.۹۹ دلار و در کانادا ۳۱۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. این گوشی در ایالات متحده آمریکا از طریق فروشگاه آنلاین OnePlus و شبکه T-Mobile و Metro T-Mobile و دیگر فروشگاه‌ها در دسترس خواهد بود.

عرضه Nord N۲۰۰  ۵G در تاریخ ۲۵ ژوئن، ساعت ۱۱ انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=17166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.