• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

مشتری مداری و افزایش سهم بازار از اولویت های موسسه اعتباری ملل است

  • کد خبر : 30802
  • 04 آذر 1400 - 13:59
مشتری مداری و افزایش سهم بازار از اولویت های موسسه اعتباری ملل است

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در جلسه هم اندیشی و بررسی عملکرد شعب استان خراسان گفت: این استان با وجود مضجع شریف علی بن موسی الرضا علیه السلام و زائرینی که بر خود واجب می دانند به زیارت این امام همام مشرف شوند و همچنین ظرفیت های کشاورزی و صنعتی، از فرصت های خوبی برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین و مجاورین حضرت و افزایش سهم بازار برخوردار می باشد.

به گزارش رویداد خبر ، جوادی ضمن تبریک سی و پنجمین سالروز تاسیس موسسه بیان داشتند: در تمامی این سالها هدف ما خدمت به مردم عزیز کشورمان بوده و سعی کردیم با عملکرد خود موجبات رضایت خداوند و مردم شریف ایران را فراهم سازیم و منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی را در زمینه ایجاد اشتغال با فرصت هایی که برای مردم از طریق اعطای تسهیلات بوجود می آید فراهم سازیم.
 ایشان ضمن تاکید بر صدور ضمانتنامه و گشایش LC گفت: با معرفی خدمات متنوع موسسه و ارائه تسهیلات مناسب به تولیدکنندگان، اشتغالزایی کشور که یکی از اهداف مهم موسسه می باشد مبادرت ورزید.
 گفتنی است در جلسه هم اندیشی و بررسی عملکرد شعب استان خراسان مدیریت شعب منطقه، روسای حوزه ها و روسای همه شعب حضور داشتند. مدیرعامل ضمن تشکر از همکاران استان رهنمودهایی نیز در خصوص ارائه خدمات بهتر، بهینه و سریع به مردم بیان کردند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=30802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.