• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

1

مردم در روز جمعه با حضور خود به نظام آبرو خواهند داد

  • کد خبر : 17154
  • 27 خرداد 1400 - 2:27
مردم در روز جمعه با حضور خود به نظام آبرو خواهند داد

رهبر معظم انقلاب عصر امروز چهارشنبه به مناسبت برگزاری سیزدهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه آینده به صورت زنده و مستقیم با ملت ایران سخن گفتند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از ایرنا، محورهای مهم بیانات رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

* دهه مبارک کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به همه ملت عزیزمان و همه مشتاقان زیارت آن بزرگوار تبریک عرض می کنم. متاسفانه مدت‌هاست که از این فیض بزرگ محروم مانده ایم.

* امیدواریم خداوند متعال به برکت دعا و شفاعت این بزرگوار رحمت و لطف خویش را بر این ملت روز به روز افزون کند و برکات مجاورت ملت ایران با آن روز به روز افزایش پیدا کند.

* بحث امروز من صرفاً درباره انتخابات است. تا کمتر از ۴۸ ساعت دیگر یک رویداد سرنوشت ساز در کشور اتفاق خواهد افتاد و آن عبارت است از انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا.

* قطعاً سرنوشت کشور در یک برهه زمانی در همه زمینه‌ها،در زمینه اقتصاد، مسائل فرهنگی، امنیت، سلامت و غیره وابسته به عملی است که شما مردم ایران روز جمعه ان‌شاءالله انجام خواهید داد. شما با حضور خودتان و با رای خودتان سرنوشت کشور را در همه مسائل عمده رقم می‌زنید.

*حضور مردم در نظام جمهوری اسلامی دارای یک اصل محکم و یک سند متقن فکری است و صرفاً یک مسئله سیاسی نیست. البته فواید سیاسی حضور مردم خیلی زیاد است لکن علاوه بر اینها و مهمتر از اینها اصل فلسفه حضور مردم در نظام جمهوری اسلامی است. یعنی در جمهوری اسلامی، جمهوری یک بخش و اسلامی یک بخش است و اگر جمهور حضور نداشته باشند جمهوری اسلامی تحقق پیدا نمی‌کند.

* هدف دشمن این است که این انتخابات به صورت مطلوب جمهوری اسلامی انجام نگیرد یعنی مردم از نظام فاصله بگیرند. چون عدم حضور مردم در انتخابات طبعا فاصله‌گیری مردم از نظام جمهوری اسلامی است و این هدف آنهاست.

* البته مردم به حرف آنها گوش نکرده اند. تجربه نشان داده که متن مردم- بعضی از گروه‌های خاص را کار نداریم که این حرفها را آنها هم  در مطبوعات یا این روزها در فضای مجازی تکرار می کنند- با آنها کاری نداریم. لکن متن مردم نشان داده اند که هرچه دشمن خواسته اینها عکس آن را انجام داده اند، هم در مورد انتخابات هم در مورد راهپیمایی‌ها و مسائل گوناگون دیگر. این‌دفعه هم به توفیق الهی همین‌طور خواهد شد مردم انشاءالله حضور پیدا خواهند کرد و به نظام جمهوری اسلامی آبرو خواهند داد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=17154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.