• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
1

مخابره صدای مشتریان بانک آینده به مدیران از ۱۰ خط

  • کد خبر : 13928
  • 13 اردیبهشت 1400 - 10:37
مخابره صدای مشتریان بانک آینده به مدیران از ۱۰ خط

  نظر به ضرورت ایفای تعهدات بر پایه اصول خط‌مشی سازمانی و اهداف تعریف‌شده و با هدف افزایش رضایت‌مندی و وفادارسازی مشتریان با به‌کارگیری ابزارهای ارتباطی، علاوه بر پاسخ‌گویی در ساعات اداری از طریق تلفن ۸۵۹۳۰، شماره تماس ۸۵۹۳۶-۰۲۱ نیز با دریافت و ضبط ۲۴ساعته نظرات و تقاضاهای مشتریان توسط اداره مدیریت شکایات و تقاضاهای […]

 

نظر به ضرورت ایفای تعهدات بر پایه اصول خط‌مشی سازمانی و اهداف تعریف‌شده و با هدف افزایش رضایت‌مندی و وفادارسازی مشتریان با به‌کارگیری ابزارهای ارتباطی، علاوه بر پاسخ‌گویی در ساعات اداری از طریق تلفن ۸۵۹۳۰، شماره تماس ۸۵۹۳۶-۰۲۱ نیز با دریافت و ضبط ۲۴ساعته نظرات و تقاضاهای مشتریان توسط اداره مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده فعال شد. بدین ترتیب، مسیر دسترسی به واحد شکایات و تقاضاها به ۱۰ کانال ارتباطی ارتقا یافت.

پیام‌های صوتی دریافت‌شده در این سامانه ارتباطی، ضبط و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به بازشنوی و پی‌گیری‌های لازم بعدی صورت می‌گیرد

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=13928

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.