• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

مجمع عمومی عادی بیمه البرز برگزار شد

  • کد خبر : 19507
  • 31 تیر 1400 - 15:51
مجمع عمومی عادی بیمه البرز برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه البرز با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و جمعی از سهامداران این شرکت و نمایندگان نهادهای نظارتی از بیمه مرکزی،‌ سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که به ریاست مجید علی‌پناهی، رئیس هیات‌مدیره بیمه البرز و با حضور ۶۲ درصد از سهامداران برگزار شد، به ازای هر سهم مبلغ ۱۱۶۷ ریال سود شناسایی و با رای سهامداران مبلغ ۱۵۰ ریال در ازای هرسهم توزیع شد.

همچنین در این مجمع، عملکرد هیات‌مدیره، ترازنامه و صورت‌های مالی این شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ از سوی صاحبان سهام حاضر در جلسه تصویب شد وسود خالص این شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ اسفندماه سال ۱۳۹۹ با رشد ۱۵۴۵ درصدی نسبت به سال ماقبل آن معادل ۲۲۴و۸۳۵و۱۶ میلیون ریال اعلام شد که پس از کسر ذخایر و اندوخته‌های لازم، ۱۵۰ ریال به ازای هر سهم بین سهامداران توزیع شد و مابقی به افزایش سرمایه شرکت اختصاص یافت.

براساس گزارش هیات‌مدیره، شرکت بیمه البرز در سال گذشته ۷۳۹و۴۳ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده و۸۰۲و۲۱ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.

براین اساس، سود ناخالص فعالیت‌های بیمه‌ای شرکت بیمه البرز نیز در سال گذشته رشد داشت و به ۳۹۱و۹۱۲و۱۲ میلیون ریال افزایش یافت.

این گزارش حاکی است، شرکت بیمه البرز همچنین امکان مشاهده مجامع عمومی عادی و فوق العاده این شرکت را به صورت زنده از طریق سایت در اختیار تمامی سهامداران حقیقی شرکت قرار داد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=19507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.